Umění ocenit – Celodenní workshop
Přijďte si natrénovat oceňování a staňte se mistry v disciplíně, která dělá rozdíl.
Číst víceProgramy našich workshopů jsou sestaveny tak, abyste si z nich odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den začít používat a stát se úspěšnějším HR marketérem. Žádnou atomovou vědu od nás nečekejte. Na workshopech se lecos dozvíte, ale taky si to odpracujete. Workshopy jsou připraveny podle ověřeného receptu naší pekárny: 1/3 teorie + 1/3 příkladů + 1/3 cvičení.
Maximální počet účastníků workshopu jednoho workshopu je 15. Jde nám totiž o to, abyste si z workshopu skutečně něco odnesli. Na přestávky, kávu, croissanty a společný oběd myslíme také :)
Každý z workshopů můžeme připravit také pro Vaši společnost na míru a v termínu, na kterém se dohodneme.
Tento jednodenní workshop je takovým úvodem do budování zaměstnavatelské značky.
S čím budete odcházet?
Co si sami vyzkoušíte?
Na tomto workshopu se s Vámi zase podělíme o recept, jak vytvořit atraktivní inzerát a přilákat tak více správných lidí.
Bude to sice dřina, ale Vaše inzeráty budou pak jako magnet pro oči lidí z vašich řad.
S čím budete odcházet?
Co si sami vyzkoušíte?
Cena jednoho workshopu činí 249 €. Pro ty, kteří se zúčastní obou workshopů, máme speciální cenu 470€.
Pokud byste měli jakékoliv dotazy, napište/zavolejte Zuzaně na zuzana.stroblova@brandbakers.cz nebo +420 606 458 555. Ráda Vám na dotazy odpoví!
Jakmile se zaregistrujete, zašleme Vám fakturu a požádáme Vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moci workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme Vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2016.
Bratislava / Maxman Consultants, Gajova 4
Petr Hovorka, Employer Brand Baker & Managing Partner @ BrandBakers; cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů jsem prošplápaval 15 let. Vedl jsem a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, abych nakonec zjistil, že mým po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a mé místo je u pekařské pece v BrandBakers. Baví mě byznys, networking a strategie. V pekárně se věnuji především tvorbě značkových strategií a hledám pro pekaře nové výzvy. Pracovní aktivity prokládám rodinou a vychutnáváním života. Někteří o mně říkají, že jsem nenapravitelný gurmán :)
Zuzana Stroblová, Brand Baker Trainee at BrandBakers; https://cz.linkedin.com/in/zstroblova
K pekařům jsem se přidala teprve nedávno. Studuji magisterský obor na VŠE a zároveň se aktivně podílím na činnosti studentského klubu HR klub. Ráda vkládám energii do projektů, o kterých jsem přesvědčená, že se dělají poctivě a s dobrým úmyslem. Jejichž hlavním posláním není jen generovat zisk, ale hlavně zlepšovat nebo zodpovědně usnadňovat životy lidí. V pekárně se starám o to, aby se lidé na našich akcích bavili a nerušeně nasávali inspiraci. Baterky pak dobíjím v horách, ráda chodím s batohem na zádech a spím pod stanem.
"Já jsem z workshopu nadšený - obsahově mě tohle téma opravdu zajímá a pan Hovorka na mě udělal 100% dobrý dojem. Podle mě jde za něčím, co cítí jako obecně správné, zaměřuje se na smysluplnost/selký rozum a to, co dělá, má šanci nejenom ho uživit, ale i více kultivovat celý trh - prostě takhle mě to fakt oslovuje. A skutečnost, že jsou i lepší prezentátoři, že některé pozitivně zmíněné společnosti jsou ve skutečnosti dost negativní i to, že nerozdával hotová řešení jako večerníček pohádky je pro mě zcela nepodstatné." Petr Macháček, Danone Nutricia
"Nemám ráda klišé, jsou to pro mě prázdná slova. Hodnoty pekařů z BrandBakers: Opravdovost, Jednoduchost, Skutečný přínos. Klišé, ani náhodou. Já a můj tým se osobně přesvědčil díky Petrovi a Hance, že pekaři přináší opravdová řešení, přestože to není snadné a bez upřímnosti a důvěry to nejde. Pekaři nám ukázali, že náborová komunikace jde dělat jednoduše a chytře. Workshop byl dřina, ale stálo to za to." Miroslava Tlusťáková, Česká pojišťovna
Employer Branding není disciplína pro HR
Kdo obstojí na novém trhu práce?
Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)
Nábor se mění v přitahování. Budujte vztahy!
Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl
Prezentace: Na cestě k přitažlivé značce zaměstnavatele
Prezentace: Nábor zaměstnanců jako obchod a marketing
Přijďte si natrénovat oceňování a staňte se mistry v disciplíně, která dělá rozdíl.
Číst víceBrandBakers as the country partner of the World Employer Branding Day 2017 were published in the…
Číst víceNávod, jak jednoduše vysvětlit šéfům, jak je to se značkou zaměstnavatele.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.