Vize: nástroj lídrů
Jak vytvořit vizi, za kterou lidé půjdou?
Číst víceA přitom je to průzračné jako křišťálová studánka. Nabízíte-li hromadu benefitů, můžete si být takřka jisti, že přilákáte ty, kteří budou pracovat pro hromadu benefitů. Nabízíte-li příležitost podílet se na zhmotňování své myšlenky, pravděpodobně přitáhnete podobné lidi. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá nebo jak John Maxwell říká „Nepřitahujete ty, které chcete, přitahujete takové lidi, jací jste vy sami."
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
Etnetera - co k ní patří - co k ní nepatří
Employer Brand
A jaký názor máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
Jak jsme pomáhali iCabrio na svět
Mít neznamená žít. Jak na firemní hodnoty?
Značka není němá bytost. Jazyk je klíčovým prostředkem její identity.
Jak vytvořit vizi, za kterou lidé půjdou?
Číst víceNaše zkušenosti z desítek workshopů v jednom článku.
Číst víceŘešíte, jak vybrat do vaší firmy ty správné lidi, jak je vést a jak zajistit, aby předávali…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.