Jak jsme pomáhali iCabrio na svět

Jak jsme pomáhali iCabrio na svět

26. 6. 2013
Jiří Landa
jiri.landa@brandbakers.cz

 

Tagy: Případovky,


iCabrio je rodinná půjčovna kabrioletů v pravém slova smyslu. Všechna jejich auta jsou totiž členy rodiny a mají svá jména.

Co bylo na začátku?

Když jsme potkali Alexe Sandmana, zakladatele firmy, iCabrio existovalo zatím jen v jeho hlavě. Již tenkrát však mělo hodnoty a postoje, které stojí za to sdílet, a spoustu zážitků připravených pro zákazníky odpovídajícího ražení.

Co bylo naším zadáním?

Dříve, než se iCabrio narodilo, bylo potřeba značku definovat, vytvořit pro ni její jazyk, slova a věty a dát jí vizuální podobu, tedy design. A právě to bylo naším úkolem, kterého jsme se s radostí zhostili.

S jakým jsme přišli řešením?

Jako vždy jsme začali poznáním. Vyzpovídali jsme pana Sandmana, vstřebali hodnoty a základní benefity pro zákazníka, na kterých iCabrio staví, a vytvořili jsme vizuální identitu značky, napsali její příběh a elevator pitch, navrhli a vyrobili základní balík korporátních materiálů, jednoduchý design provozovny a především web.

Jaký je výsledek naší práce?

Věříme, že se nám slovem i designem podařilo vystihnout a vyjádřit hodnoty a esenci značky tak, že jsou srozumitelné a odlišují značku významně od její konkurence. Ostatně, podívejte se sami třeba na www.icabrio.cz

Dále si můžete přečíst:

Marketingový plán a BrandBook pro Vysokou školu obchodní v Praze

Reklama vs. Branding. Aned zůstat při zemi se vyplácí

Dělníci služeb aneb procesní versus lidské služby

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět