Tvorba a inovování business modelů
Prostřednictvím metodiky Business Model Canvas, nástroje pro strategické řízení firmy.
Číst víceNezapomeňte, cokoliv, co o sobě říkáte, co s lidmi sdílíte, ovlivňuje vaši značku,
tedy to, co k vám lidé cítí, jak vás vnímají.
Dříve než začnete maximalizovat svou vizibilitu, udělejte si jasno v tom, jak chcete být vnímáni, jaký obsah
a v jaké formě chcete s lidmi sdílet.
Dále si můžete přečíst:
Věříte v něco? Tak hop s tím na zeď.
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout ten správný materiál?
Příběhy - pravdivé, skoro pravdivé, lživé i manipulativní, nicméně zatraceně funkční!
Prostřednictvím metodiky Business Model Canvas, nástroje pro strategické řízení firmy.
Číst vícePár skvělých po-činů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů, na jednom místě.
Číst víceTak schválně? Kde jinde? Pavel Puff do jádra kladivem sice nebouchá, ale vede ve Skupině ČEZ tým…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.