Věříte v něco? Tak hop s tím na zeď!

Věříte v něco? Tak hop s tím na zeď!

26. 8. 2013
Petr Hovorka
petr.hovorka@brandbakers.cz

 

Tagy: Články,


Jestli v něco věříte a chcete to šířit, obraťte se na přítele - bílou zeď. Určitě na ně koukáte v kancelářích a přitom by vám mohly pomoci vyjadřovat vaše myšlenky, názory, osobnost. Jen máloco je přeci tak účinné jako visualizace. Text doplněný o obrázky, přepsaný do metafor a příběhů funguje skvěle.

Každý jsme asi měli dětský pokoj. Někdo větší, někdo menší, jedináčci svůj, ostatní sdílený se svými sourozenci. Nevím jak vy, ale já měl zdi plné plakátů, které se vzhledem k jejich množství mnohdy překrývaly. Oblíbené kapely (nejdříve Depeche Mode, pak Queen), blonďaté zpěvačky, rychlé auťáky a trucky, slavní fotbalisti a tenisti, později nejrůznější atleti.. Zdi rozpíchané od připínáků. Všechny ty plakáty vyjadřovaly můj obdiv a názory na svět mladého pubescenta. Sem tam mi rodiče nějaký ten plakát strhli, když nesouhlasili s nějakým tím názorem. Neřešil jsem, brzy přibyl další.

Čeho si všimneme, když přijdeme do firmy na návštěvu? OK, budovy, navigace, recepční, pobíhajících zaměstnanců.. Pak ale přijdou zdi a jejich příběhy. Buď tam jsou a nebo ne - buď je firmy píšou a nebo "jsou prázdné". Někdy jsou příběhy opravdové, s fotografiemi skutečných zaměstnanců, pestrými barvami, možností něco na nástěnku přidat a někdy jsou velice profesionální, vyrobené reklamními agenturami, natextované copywitery.

Z poslední doby si vybavuji dvě společnosti - jednu s příběhy (např. zeď s tweety zákazníků, do detailu vysvětlenými hodnotami, ve firemních barvách, s vtipně popsanými zasedačkami...) a druhou studenou - s produkty ve skleněné vitríně, studenými barvami, absencí květin, nástěnkami s grafy a čísly, fotobankovými fotografiemi demonstrující hodnoty. V jedné z těchto firem jsem více věřil tomu, co jsem se dozvěděl.

Tedy, jestli něčemu věříte, pro něco dýcháte, něco vás inspiruje - řekněte to zdí. Ráda vám pomůže. A má velkou sílu a moc. Dále si můžete přečíst článek Shanea Snowa z agentury Contently, který ve svém článku přikládá ukázky s fotografiemi. Jeho článek si přečtěte zde.

 

A co máte na zdech vy? Pomáhají vám v komunikaci s vašimi zaměstnanci? Podělte se s námi!

Dále si můžete přečíst:

Jak "prodat" svou firmu těm, kteří prodávají Vašim zákazníkům?

Mít neznamená žít. Jak na firemní hodnoty? 

Chcete být vidět na internetu a nevíte, jak na to? 

 

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět