Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?

Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?

12. 8. 2013
Petr Hovorka
petr.hovorka@brandbakers.cz

 

Tagy: Články,


Podle náborových inzerátů se zdá, že ve většině velkých firem pracují ptáčci lapení do klecí vystavěných z přebušených benefitních příslibů, zatímco správný „materiál" – správní lidé – hledají svůj magnet jen těžko.

A přitom je to průzračné jako křišťálová studánka. Nabízíte-li hromadu benefitů, můžete si být takřka jisti, že přilákáte ty, kteří budou pracovat pro hromadu benefitů. Nabízíte-li příležitost podílet se na zhmotňování své myšlenky, pravděpodobně přitáhnete podobné lidi. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá nebo jak John Maxwell říká „Nepřitahujete ty, které chcete, přitahujete takové lidi, jací jste vy sami." 

Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.

Etnetera - co k ní patří - co k ní nepatří

Employer Brand

A jaký názor máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!

Dále si můžete přečíst:

Jak jsme pomáhali iCabrio na svět

Mít neznamená žít. Jak na firemní hodnoty?

Značka není němá bytost. Jazyk je klíčovým prostředkem její identity.

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět