Generace Y v práci a zaměstnání
V předchozích článcích jsme se zabývali obecně generacemi X-menů a Y-lonů. Jak ale tyto poznatky…
Číst víceTyto firmy se pak horlivě věnují hledání společného smyslu a hodnot v rámci interního brandingu. Naplněni myšlenkami o inovacích, radosti z práce a světě, který je den ode dne lepší díky našim šamponům, věšíme po chodbách plakáty, natáčíme krásná videa, společně jezdíme na lyže, grilujeme a máme se rádi.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
A jaký názor máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
VŠO - veletrhy vzdělávání, první rande mezi studenty a školou
Optiscont a jeho život podle BrandBooku
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
V předchozích článcích jsme se zabývali obecně generacemi X-menů a Y-lonů. Jak ale tyto poznatky…
Číst víceV tom tak zvaném Employer Brandingu se firmy předhánějí, kdo má hezčí kanceláře, zábavnější firemní…
Číst víceZávěrečný díl našeho seriálu o přitažlivé náborové komunikaci se věnuje místům, ve kterých můžeme…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.