Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)
Vedoucím trendem, stejně jako v minulém roce, je strategie pro budování značky zaměstnavatele. V…
Číst vícePředstavte si svou značku - tedy její ideál - jako pana BRANDa nebo paní BRANDovou. Značka je živá bytost. Stejně jako člověk, kterého hledáte a se kterým budete ve firmě žít, spolupracovat, sdílet úspěchy i prohry, dýchat jeden vzduch a sledovat společné cíle. Značka má své DNA, věří v určité hodnoty, má svou osobnost, nějak vypadá a mluví, je něčím jedinečná. Lidé k ní něco cítí a něco si o ní myslí. S vaším novým zaměstnancem je to zrovna tak. A tak je ideál vaší značky současně také ideálem člověka, kterého hledáte.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
A jaký je Váš názor? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete
Mission statement. Bla, bla, bla nebo důvod, proč vstát ráno z postele?
Vedoucím trendem, stejně jako v minulém roce, je strategie pro budování značky zaměstnavatele. V…
Číst víceTy nejlepší HR akce letoška, které by vám neměly uniknout.
Číst víceJak posilovat firemní kulturu a vztahy uvnitř firmy?
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.