Jak se dělá Employer Branding v Deutsche Bahn?
A také jak se dělá nábor ve firmě, která zaměstnává stovky tisíc zaměstnanců.
Číst víceProč to, ptáte se? Společnost se v poslední době snaží prosadit zejména na rychle rostoucích nových trzích, na kterých není dosud tak známá, jako v Evropě či USA. S tím souvisí potřeba získat zde ty nejtalentovanější lidi. Zároveň se na všech trzích snaží oslovit ty nejlepší kandidáty z profesí, které s kosmetikou na první pohled úplně nesouvisejí – např. IT či obchodníky.
K tomu, aby společnost L’Oréal uchazečům autenticky a důvěryhodně ukázala co její Employer Value Proposition znamená a jak se projevuje, zapojili se do komunikace samotní zaměstnanci. Jejich vlastní důvody, proč pro společnost pracovat, jsou pro uchazeče nejdůvěryhodnějšími argumenty.
Na stránkách společnosti Link Humans jsme objevili skvělý článek o tom, jak to L’Oréal vlastně dělá. Článek je prošpikovaný zajímavými odkazy a hlavně obsahuje video záznam rozhovoru Jorgena Sundberga s Marií-Dominique Jacquet, Employer Branding ředitelku L‘Oréal. Kvalita videa není valná, ale jeho obsah stojí za to.
Nás článek a především rozhovor velmi zaujal a proto jsme se o něj s vámi rozhodli podělit.
Doufáme, že pro vás bude cennou inspirací.
A také jak se dělá nábor ve firmě, která zaměstnává stovky tisíc zaměstnanců.
Číst víceDo seba zahľadení, príliš sebavedomí no leniví, zodpovednosti sa vyhýbajúci hedonisti, ktorých…
Číst víceJak se prodat jako zaměstnavatel na trhu práce
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.