Workshopy z naší pekárny na konferenci humanbrand
Angažovanost a firemní hodnoty v kultuře, která pohání byznys.
Číst víceZ psychologie si pamatuji, že peníze nejsou motivátory. Nejsou to dokonce ani stimulátory. Jsou to rovnou frustrátory. Člověk si rychle zvykne, že je dostává. Radost a impuls, kterého jejich vyplácením chceme dosáhnout, trvá krátce (pár hodin, maximálně dnů). Když je však nedostane nebo dostane pouze zkrácené prémie, nasrání trvá několik dnů nebo týdnů. V diskusích s kolegy pak taková situce zabírá velký podíl času. A hlavně zabírá prostor v hlavách lidí.
Nebo můžete zkusit začít lidem věřit. Poskytnout jim více kontextu - třeba smyslu vašeho podnikání, mantinelů hřiště místo pevných řetězů. Dát jim prostor dělat taky to - nebo především to, v čem jsou fakt dobří a odpustit jim jiné nedokonalosti. Nechat je být, ať makají sami. Ať ukážou, že jsou fakt dobří. Mají prostor získat opravdovou pochvalu - poklonu, za své výsledky.
Koukněte na Dana Pinka. Já už ho viděl více než 10x.. Můžete si vybrat mezi talkem nebo kresleným videem.
Dále si můžete přečíst:
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?
Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami.
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
Angažovanost a firemní hodnoty v kultuře, která pohání byznys.
Číst vícePro někoho krize, pro někoho příležitost. Pro firmy, které chtějí toto období uchopit jako…
Číst víceVýsledky našeho výzkumu v oblasti HR marketingu se donesly až do redakce Hospodářských novin.…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.