Budujeme značku zaměstnavatele, i když nábor neřešíme
Video rozhovor s Martinou Ježkovou, HR ředitelkou Tchibo.
Číst víceTento článek byl napsán pro HR kavárnu.
Jsem spokojený. Nic po mně nechtějte
Spokojenost zaměstnanců se obvykle měří průzkumem spokojenosti. Ten se zabývá základními zájmy a potřebami zaměstnanců, jako je odměňování, pracovní zátěž, komunikace managementu, flexibilita práce, týmová spolupráce, potřebné zdroje apod. Tyto parametry jsou důležité v případě, že chcete mít spokojené zaměstnance a snížit fluktuaci, ale spokojenost zaměstnanců je pouze částí celkového řešení na cestě k lepší spolupráci lidí a firem.
Další kategorie je už o něco blíže našemu cíli:
Angažovanost zaměstnanců.
Spokojenost a angažovanost jsou zdánlivě podobné koncepce a mnoho lidí tyto pojmy zaměňuje. Když se však podíváme na definice obou kategorií, uvidíme závratný rozdíl.
Definice spokojenosti zaměstnanců
Spokojenost zaměstnanců ukazuje, do jaké míry jsou zaměstnanci celkově spokojeni či spokojeni se svojí prací a pracovním prostředím.
Definice angažovanosti zaměstnanců
Angažovanost zaměstnanců ukazuje, do jaké míry jsou zaměstnanci nadšení svou prací, oddáni své organizaci a odhodláni podat mimořádné výkony.
Celý článek si přečtěte na HR kavárně zde.
Dále si přečtěte:
1) Zaměstnaní, spokojení a přitom pořád hledající
2) Stravenky nebo surfování o polední pauze?
5) Na každou rybu platí jiná návnada
Video rozhovor s Martinou Ježkovou, HR ředitelkou Tchibo.
Číst víceOblíbené workshopy na téma Employer Branding a HR marketing. V květnu v Praze.
Číst víceNutricia se rozhodla vybudovat skutečně atraktivní značku zaměstnavatele. My jsme měli možnost být…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.