Nemožné ihned, zázraky na počkání…
Tak nějak by se dala charakterizovat úvodní fáze dosavadní historie Employer Brandingu. Naštěstí už…
Číst víceMartina měla původně vystoupit jako řečník na naši konferenci Employer Branding Experience 2018 (zapište si do diářů termín letošní – 26. 9.), ale musela se omluvit a odcestovat na důležité setkání na centrále v Hamburku. Natočili jsme s ní alespoň krátký rozhovor.
Proč jsme si vybrali zrovna Tchibo? To je jednoduché. Tchibo ani v této době, v retailu, netrápí nábor nových zaměstnanců a přesto se rozhodli budovat značku zaměstnavatele. To vám můžu říct, že je zcela ojedinělá záležitost. Důvody měli dva:
S projektem jim pohli dva Petrové – Skondrojanis a Ludwig, kteří k tématu firemní kultury přistupují velmi autenticky a zodpovědně.
Udělali fokusky – skupinové diskuse se zaměstnanci – ve kterých vyzpovídali více než polovinu lidí ve firmě. Jejich cílem bylo zjistit, jak lidé firmu a firemní kulturu vnímají, v čem je Tchibo jedinečné, v čem vidí smysl existence a také jak moc daleko nebo blízko jsou od ideálu žádoucí firemní kultury. Vznikl Employer BrandBook. A jak to bylo dále, milí personalisté, si již poslechněte ve video rozhovoru, ve kterém Martinu Ježkovou vyzpovídal Pekař Ondra Pokorný.
Dále si můžete přečíst rozhovor z listopadu 2017 s Martinou Ježkovou s názvem Chci v Tchibu spokojené lidi, kteří přeberou zodpovědnost za fungování firmy, prohlédnout si jejich profil na cocuma: https://www.cocuma.cz/company/tchibo/ nebo si prolistovat prezentaci CEO Tchibo Richarda Hodula z konference Leadership Prague, ve které se dozvíte, na co v Tchibo přišli.
Tak nějak by se dala charakterizovat úvodní fáze dosavadní historie Employer Brandingu. Naštěstí už…
Číst víceLinkovaným sešitem na vysokoškoláky? Ano i takové věci děláme. A světe div se, ono to funguje.…
Číst víceChystáte se dát vaše hodnoty na papír nebo stávající hodnoty revidovat? Pak si nejdříve odpovězte…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.