Spouštěče změny zaměstnání v České republice
Víte, co může být impulsem k tomu, proč se pasivní kandidáti rozhodnou změnit dres a nastoupit do…
Číst vícePojďme společně zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Nakolik jsou firemní hodnoty součástí výběru nových zaměstnanců?
Vaše názory jsou důležité a navíc Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může v mnohém inspirovat. To vše by Vám nemělo zabrat více než 10 minut času.
Právě jsme odstartovali. Zapojte se i vy a získejte jako první informace o trendech v HR marketingu, srovnání s ostatními zaměstnavateli, analýzu nejobtížnějších části náboru.
Předem děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu do konce března 2014 nasdílíme a patřičně okomentujeme.
Výzkum jsme připravili ve spolupráci s Davidem Šimákem, Hankou Smítalovou a Petrem Skondrojanisem.
Na výzkum pak v červnu navážeme druhým ročníkem konference BrandMixer, kterou pořádáme společně s Petrem Skondrojanisem. Jako poděkování těm, kteří se do výzkumu zapojí, nabídneme zvýhodněné vstupné.
Dále si přečtěte:
Víte, co může být impulsem k tomu, proč se pasivní kandidáti rozhodnou změnit dres a nastoupit do…
Číst víceKdo chce hledat žaludy, měl by alespoň vědět, že rostou v dubovém lese. Stejně tak zaměstnavatel,…
Číst víceVyužíjte Gallupové otázky k vytvoření angažovanější a inspirovanější skupiny lidí.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.