Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Výzkum aktuálních trendů v HR marketingu

Pojďme společně zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Nakolik jsou firemní hodnoty součástí výběru nových zaměstnanců?

Vaše názory jsou důležité a navíc Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může v mnohém inspirovat. To vše by Vám nemělo zabrat více než 10 minut času.

Právě jsme odstartovali. Zapojte se i vy a získejte jako první informace o trendech v HR marketingu, srovnání s ostatními zaměstnavateli, analýzu nejobtížnějších části náboru.

Předem děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu do konce března 2014 nasdílíme a patřičně okomentujeme.

 

Dotazník najdete zde: https://www.surveymonkey.com/s/HRmarketing

 

Výzkum jsme připravili ve spolupráci s Davidem Šimákem, Hankou Smítalovou a Petrem Skondrojanisem.

 

Konference BrandMixer 2

Na výzkum pak v červnu navážeme druhým ročníkem konference BrandMixer, kterou pořádáme společně s Petrem Skondrojanisem. Jako poděkování těm, kteří se do výzkumu zapojí, nabídneme zvýhodněné vstupné. 

Prohlédněte si první ročník konference

 

Dále si přečtěte: 

Co je vlastně brand - značka? 

Konference BrandMixer - Ona Brand / One Nation

HR Marketing zítřka - série 3 workshopů

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.