Konference Brand Mixer • One Brand / One Nation

Konference Brand Mixer • One Brand / One Nation

19. 9. 2013
Petr Hovorka
petr.hovorka@brandbakers.cz

 

Tagy: Články,


"Konference Brand Mixer • One Brand / One Nation vznikla z nadšení pro značky. V případě Petra Skondrojanise, baristy HR kavárny společnosti LMC, máme na mysli nadšení pro značky pracující ve prospěch lidí ve firmách, v případě BrandBakers pak především o značky budované ve prospěch zákazníků. Chtěli jsme přinést náš pohled, že dobrá značka je jenom jedna. Taková, kterou budují zaměstnanci společně se zákazníky, manažery a vlastníky. Taková, jejíž život ve firmách "pečou" personalisté společně s marketéry.

O čem to bylo?

"Konference Brand Mixer • One Brand / One Nation vznikla z nadšení pro značky. V případě Petra Skondrojanise, baristy HR kavárny společnosti LMC, máme na mysli nadšení pro značky pracující ve prospěch lidí ve firmách, v případě BrandBakers pak především o značky budované ve prospěch zákazníků. Chtěli jsme přinést náš pohled, že dobrá značka je jenom jedna. Taková, kterou budují zaměstnanci společně se zákazníky, manažery a vlastníky. Taková, jejíž život ve firmách "pečou" personalisté společně s marketéry.

Chtěli jsme sestavit tým řečníků, kteří se na budování značek dívají z různých úhlů a sami je také v různých rolích a různými cestami budují. Chtěli jsme Vás inspirovat jejich příběhy a zprostředkovat Vám jejich poselství srozumitelnou cestou. Chtěli jsme Vám přiblížit kus reálného života značek a "nakazit" Vás nadšením pro tuto cestu. Jak se nám to podařilo nám řekněte Vy ;-)

Jak se vám to líbilo?

Více takovýchto akcí! Účastníci je ocení a LMC získá loajální zákazníky. Prostě win-win pro všechny :)
Radka Lankašová, mBlue

Vyměňte prosím prostor a doplňte ženy jako průvodkyně či přednášející na konferenci (maskulinní kultura brání vždy pokroku lidstva), držím palce a srdečně zdravím!
Kamila Hasik

SUPER, jen tak dál! Možná více IT a B2B marketingu. Těžké hodnotit 1 nejlepší přednášku, dobrý byl Georg Hodek, Klára Beránková i Láďa Trpák a vlastně i všichni ostatní :)
Kristýna Šonková, Visual Unity

Po dlouhé době "konference", u které jsem měl pocit přínosu pro mou práci.
Patrik Lorenz, AirBank

Byli jste mi obrovskou inspirací, za kterou z celého srdce děkuji!
Hana Blažková, Wikov MGI

Moc mne mrzí, že jsem odešla po obědě! :-(
Linda Vrňáková, UniCredit Bank Czech Republic

Jak to vypadalo na místě?

konferencekonferencekonferencekonferencekonferencekonferencekonferencekonferencekonferencekonferencekonferencekonference

Jaké přednášky jsme slyšeli?

09:15 David Šimák (Idealisti), Hledání ideálu značky a jeho použití ve firemní praxi

09:35 Georg Hodek (isifa Image Service), Učíme starého psa novým kouskům aneb redesign firmy po 16 letech existence

Učíme starého psa novým kouskům from BrandBakers

10:15 Petr Liko (LMC), Úspěšný HR marketing v limitech společností

Úspěšný HR marketing v limitech společnosti from BrandBakers

10:55 Klára Beránková (Paneria), Jak z drobků udělat chleba aneb jak dát dohromady značku

Jak z drobků udělat chleba aneb dobývali jsme Kaufland from BrandBakers

11:15 Ondřej Kafka (Kafka Design), Šaty dělají člověka - a vizuální styl dělá značku

Šaty dělají člověka - a vizuální styl dělá značku from BrandBakers

11:35 Oldřich Bajer / Ladislav Trpák (Zoot), Zooteři a Zooterky a jejich Výdejny štěstí

Zooteři a Zooterky a jejich Výdejny štěstí from BrandBakers

13:00 Lenka Novotná (Plastia), Když mamky vymýšlejí květináče a taťkové jim je vyrábějí aneb jak funguje týmová práce ve firmě Plastia

Když mamky vymýšlejí květináče, a taťkové jim je vyrábějí from BrandBakers

13:20 Martin Vymětal (Boomerang Publishing), Content Marketing: zaměstnanecké médium

Nejlepší časopis je Váš vlastní from BrandBakers

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět