Jak udělat přitažlivý náborový leták s opravdovým obsahem?
Náborový leták rychle a přitom tak, aby skutečně fungoval. Že je to zadání, se kterým si často…
Číst víceTyto firmy se pak horlivě věnují hledání společného smyslu a hodnot v rámci interního brandingu. Naplněni myšlenkami o inovacích, radosti z práce a světě, který je den ode dne lepší díky našim šamponům, věšíme po chodbách plakáty, natáčíme krásná videa, společně jezdíme na lyže, grilujeme a máme se rádi.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
A jaký názor máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
VŠO - veletrhy vzdělávání, první rande mezi studenty a školou
Optiscont a jeho život podle BrandBooku
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
Náborový leták rychle a přitom tak, aby skutečně fungoval. Že je to zadání, se kterým si často…
Číst víceJe to jen jeden dílek v mozaice náborové komunikace. Přesto do značné míry rozhoduje o tom, zda své…
Číst vícePřípadová studie: GUIDEAMUS, časopis pro studenty soukromé vysoké školy VŠO, Praha
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.