Stavitelé katedrál vs. řadoví zaměstnanci
Je spoustu firem, u kterých lidé netuší, co vlastně dělají.
Číst víceVýzkum byl dokončen v červenci 2013 o zúčastnilo se ho více než 1.600 profesionálů z náboru a lidských zdrojů. Článek jsme převzali, přeložili (místy to asi půjde vidět, tak to prosím omluvte) a mírně zkrátili z originálu společnosti Link Humans, anglické agentury specializované na využití sociálních sítí v náboru a HR.
94% dotazovaných rekrutérů používá sociální sítě v náboru bez ohledu na odvětví společnosti. V roce 2008 to bylo "pouze" 78%. Podle všech indícií bude konkurence na náborovém trhu sílit; pouze 1,5% respondentů se domnívá, že se konkurence v následujícím roce na pracovním trhu sníží.
60% rekrutérů odhaduje své roční náklady na náborové aktivity na sociálních sítích na více než $20,000 a 20% pak na více než $90,000 za rok.
LinkedIn, Facebook a Twitter zůstávají na předních pozicích a dále sílí používání nových, specializovaných a lokálních sociálních sítí jako například GitHub, Yammer, Stackoverflow, Pinterest a Instagram.
90% dotazovaných společností má zahrnuty sociální sítě ve své náborové strategii; kandidáti a společnosti nyní komunikují napřímo po celou dobu.
Nejlepší zaměstnavatelé přitahují ty nejlepší kandidáty. Bez ohledu na to, zda-li se jedná o známé ze studií nebo předchozích zaměstnání, každý kontakt zaměstnance je také potenciální kandidát. Sociální sítě otevřely dramaticky větší síť kontaktů než jakou byli rekrutéři zvyklí používat.
Lidé hledající práci by měli vědět, že roste význam jejich záznamů/stopy na všech sociálních sítích, tedy nejen na LinkedIn. 93% rekrutérů uvádí, že procházejí sociální profily kandidátů při výběrovém procesu. 42% z nich přehodnocuje své rozhodnutí na základě obsahu publikovaného kandidátem na sociálních sítích.
Můžete se také podívat na nejlepší evropské facebook náborové profily - čtěte zde.
A na zbytek výsledků z výzkumu se podívejte v povedené infografice:
Je spoustu firem, u kterých lidé netuší, co vlastně dělají.
Číst víceZdá se, že pomalu končí období, ve kterém volných lidí na trhu práce bylo málo a HR marketingu plno.
Číst víceDobrý plán postavený na důvěryhodných datech je základem úspěšného HR marketingu a s ním spojené…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.