Kde jinde můžete štěpit atom?
Tak schválně? Kde jinde? Pavel Puff do jádra kladivem sice nebouchá, ale vede ve Skupině ČEZ tým…
Číst víceV souvislosti s HR marketingem se často mluví o sociálních sítích, videích, webech, guerille, veletrzích a zástupech dalších nástrojů komunikace s kandidáty. Všechny tyto prostředky fungují jen tehdy, pokud předávají to správné poselství v té správné formě těm správným lidem. Právě v tomto ohledu celá řada náborových kampaní dnes a denně selhává.
Dobrý HR markétér nedělá unáhlené kroky, pracuje hlavou. Rozumí motivaci lidí, zná kandidáta, na kterého cílí, umí formulovat tu správnou nabídku a představit firmu. Komunikuje tak, že mu lidé rozumí, ví, jak vypadá cesta kandidáta od prvního oslovení až po nástup do zaměstnání a má věci pod kontrolou.
Tyto dovednosti, které jsou pilíři úspěšného HR Marketingu si osvojíte na našem celodenním workshopu.
Čeká nás teorie (té raději méně), praktické příklady a hlavně cvičení, na kterých se něco naučíte. Začínáme v 9 hodin ráno a končíme kolem 17 hodiny. Máme místo pro 18 z vás.
Pro registraci, prosím, využijte tohoto FORMULÁŘE
Cena workshopu je 8 900 Kč bez DPH.
Jste spíše týmový hráč a práce vám jde lépe od ruky ve dvou nebo třech lidech? PŘIJĎTE NA WORKSHOP S KOLEGY! Vy zaplatíte plnou cenu, první kolega 50 % a ten druhý jen 10 %.
Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2017.
Napište, prosím, Šárce na sarka.sovadinova@brandbakers.cz nebo zavolejte na 734 259 340 pro více informací.
https://www.linkedin.com/in/jirilanda
Jirka je dobrodruhem, který v životě dělal ledacos. Studoval marketing na melbournské college a na pražské VŠE, pracoval jako uklízeč záchodků v největším casinu na jižní polokouli, tiskový produkční, account manager, obchodník či copywriter, 6 let vedl reklamní agenturu Men on the Moon. Tak dlouho se pídil po tom, co jsou jeho klienti zač, co, komu a proč chtějí ve své marketingové komunikaci říci, aby nakonec zjistil, že odpovědi na jeho věčné otázky má vždy značka.Pokud zrovna nepeče značky, tráví čas s rodinou, na tenisovém kurtě nebo na rybách.
https://www.linkedin.com/in/ondřej-pokorný-8a82a563
Ondra jezdí na kole, píše knihu o Praze, rád chodí po horách, lukách, lesích i městech a sem tam si zažongluje. V BrandBakers se stará o to, aby naše texty oslovily ty správné čtenáře, a aby se jim četly jako líbesbríf. Dříve firmám vysvětloval, jak fungují evropské dotace, a o letních prázdninách prodával tabák v babiččině trafice. Před pár lety vystudoval Západoevropská studia na Univerzitě Karlově, díky čemuž ví o spoustě věcí mnohem víc, než bude kdykoli ve svém životě potřebovat.
Tak schválně? Kde jinde? Pavel Puff do jádra kladivem sice nebouchá, ale vede ve Skupině ČEZ tým…
Číst víceSpolečnost LinkedIn udělala výzkum, ze kterého můžeme odvodit trendy a směry, kterými se bude…
Číst vícePendolina, vozy pražského metra, tramvaje v Liberci, ale i pouštní rychlovlaky v Arábii staví na…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.