Interní branding namísto cukru a biče - celodenní Workshop
Skutečná značka je jen jedna. Ta, kterou žijí nejen vaši zákazníci, ale i zaměstnanci, zkrátka…
Číst víceDvoudenní intenzivní workshop, ze kterého budete odcházet s definovaným DNA značky vaší společnosti a s novým atraktivním náborovým inzerátem.
Proč je workshop na dva dny? Aby byl úspěch inzerátu zajištěn, je potřeba, aby v lidech vzbudil emoce a ty správné asociace. Zaujal ty správné oči natolik, že budou chtít vědět více. Chceme tedy, aby se během dvou dnů provázalo to, jací jako společnost jste, proč vaše firma existuje s tím, co nabízíte a co od svých lidí požadujete. Ano, bude to sice dřina, ale vaše inzeráty budou pak jako magnet pro lidi z vašich řad.
Začínáme v 9 hodin ráno a končíme kolem 17 hodiny. Po celý den se pak budeme držet osvědčeného receptu a z 1/3 vás zasvěcovat do teorie, z 1/3 ukazovat best practice a ty, kteří to dělají dobře, z 1/3 si vy sami budete zkoušet, jak popisujeme značku my. Proto máme také místo jen pro 15 z vás.
Abychom na workshopu využili stanovený čas efektivně a odvedli dobrou práci, tak přibližně týden před workshopem vás:
"Série workshopu HR marketing zítřka pro mě byla velmi inspirativní. Workshopy jsou workshopy v pravém slova smyslu, jsou interaktivní a plné příkadů z praxe.V neposlední řade i díky networkingu ve velmi uvolněné atmosféře se na nich dozvíte spoustu zajímavých poznatků od dalších HR kolegů a kolegyň. Právě na základě této inspirace jsme se u nás ve společnosti rozhodli přidat více osobitosti a originality do našich inzerátu a externí komunikace obecně. Na nedostatek pozitivního ohlasu si určite stežovat nemůžeme :) Veronika Süssová, Dixons Retail SSC s.r.o.
"Celkově hodnotíme workshop velmi pozitivně, naplnil naše očekávání a potvrdili jste, že jste odborníky v oboru." Co jsme si odnesly: Persony - výborná pomůcka do budoucna pro tvorbu čehokoliv z oblasti Employer Brandingu (budeme pokračovat a vytvoříme zbývající persony). LinkedIn - tip pracovat kreativně s osobním profilem, nejspíš do budoucna vystačíme se základním zdarma účtem. Youtube - tip na délku videa, důležité není technické zpracování, ale obsah, používat piktogramy, znát klíčová slova pro oblast, kterou řeším. Atraktivní náborová komunikace – díky za spoustu tipu z Vaší "kuchařky", zvážíme, co využijeme na web, co jinde, budeme rádi za vaše doporučení, jak vylepšit náš stávající web. Pracovní inzerát – přidat „Proč“, používat piktogramy, obrázky. Hodnoty - nepředávat jen zaměstnancům, ale už uchazečům. Mít nadefinované poslání firmy, jednotlivých pozic. Ocenila jsem i konkrétní ukázky – hlavně u LinkedIn” Katerina Chvátalová, Personnel Consultant
Cena workshopu EMPLOYER BRANDING – dvoudenní nalejvárna je 14 900 Kč bez DPH. Při přihlášení měsíc před termínem získáte 1 000 Kč slevu.
Jste spíše týmový hráč a práce vám jde lépe od ruky ve dvou nebo třech lidech? PŘIJĎTE NA WORKSHOP S KOLEGY! Vy zaplatíte plnou cenu, první kolega jen polovinu a ten druhý platit nic nemusí.
Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2016.
Petr Hovorka Zuzana Stroblová
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1 cz.linkedin.com/in/zstroblova
Na jakých webech hledáme inspiraci?
Jak na kariérní web. Aneb proč nebýt stoprocentní
Jak nadesignovat a vytvořit perfektní kariérní web
Jak zaujmout náborovým bannerem na LinkedInu?
Skutečná značka je jen jedna. Ta, kterou žijí nejen vaši zákazníci, ale i zaměstnanci, zkrátka…
Číst víceTak schválně? Kde jinde? Pavel Puff do jádra kladivem sice nebouchá, ale vede ve Skupině ČEZ tým…
Číst víceKde ho vzít? Využijte jednoduše toho, co již dávno používáte v marketingu. Vaše poslání.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.