How is an employer brand baked in the BrandBakers bakery
Come peek under the Bakers' hands and look into the step by step process of building an employer…
Číst víceO našem klientovi, vývojářích AspectWorks, jsme v minulosti již psali.
Společně s lidmi z této úspěšné české IT společnosti jsme pracovali na jejich strategii značky zaměstnavatele. Jako obvykle byly součástí projektu rozhovory se zaměstnanci, poznání cílových skupin kandidátů a studium konkurence. Protože u strategií nekončíme a rádi je i uvádíme v život, vytvořili jsme i představení AspectWorks pro kandidáty, které nakonec dostalo podobu webu a brožury.
Vždy se držíme pravidla, že by představení zaměstnavatele mělo popisovat firmu alespoň ve 3 kategoriích, a to:
1. Proč firma existuje a co je její přínos (nad rámec vydělání peněz) a co v důsledku toho dělá.
2. Jaká firma je, tedy jaká v ní panuje firemní kultura.
3. Co firma jako zaměstnavatel lidem nabízí.
Neustále se nám potvrzuje jeden fakt, a sice, že lidé příliš nevěří tomu, co jim říká „organizace”, tedy, když k nim promlouvá „paní firma”. Věnují však pozornost a důvěru tomu, co říkají samotní zaměstnanci. Proto v představení firem, která děláme, vždy vystupují konkrétní zaměstnanci se svými názory, příběhy a samozřejmě jmény a tvářemi.
Vždy ale klademe důraz na to, aby se nejednalo jen o hezké povídání, ale aby lidé svými názory podtrhovali pilíře, na kterých firma jako zaměstnavatel staví, které jsme společně definovali jako ty nejdůležitější ve strategii značky a které je nyní v komunikaci potřeba dostat lidem do hlav.
S tímto přístupem vzniklo i jednoduché představení zaměstnavatele AspectWorks. Nutno uvést, že v případě webu jsme tvůrci obsahu, kódování je dílem PinkFuture, se kterými jsme spolupracovali.
Brožuru si můžete prohlédnout zde.
Web pak naleznete na http://www.aspectworks.com
Come peek under the Bakers' hands and look into the step by step process of building an employer…
Číst víceRozhodněte se sami, kým chcete být. Chcete raději chodit v šedém myším kožíšku na sýr v příšeří a…
Číst víceStejně jako akciové trhy i značky zaměstnavatelů potřebují k růstu a posilování, důvěru. A tu si…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.