Důvěry-hodná značka potřebuje důvěru
Stejně jako akciové trhy i značky zaměstnavatelů potřebují k růstu a posilování, důvěru. A tu si…
Číst víceBoj o talenty prý skončil.
Talent zvítězil.
Aby firma zaujala kvalitního kandidáta, musí mu ve správný moment předložit autentický obsah a využít k tomu atraktivní formu. Když se jí to nepodaří, skončí talentovaní lidé u úspěšnější konkurence. Kombinace sociálních sítí a videa je stále populárnější a řada firem investuje do natáčení Employer Branding videí.
V pekárně jsme se před časem zamýšleli nad správným přístupem. Dělají to firmy budující značku zaměstnavatele dobře? Dokáží si jasně stanovit, pro koho video natáčí a jaké má být jeho poselství? Má firma jako zaměstnavatel spíše informovat, nebo bavit a inspirovat?
Brzy zjistíme, jaké firmy se v Česku a na Slovensku umí prezentovat jako zaměstnavatel úplně nejlépe.
Golden Clip Awards 2016 nabídne inspiraci a 16. června v Bratislavě ocení ty nejlepší.
Odborníci na budování značky zaměstnavatele posoudí jak technickou náročnost zpracování, kreativitu a dopad videa na cílové skupiny, tak obsah, který podle nás dokáže ve stále tvrdší konkurenci doopravdy zaujmout.
Připravili jste Employer Branding video i vy? Do konce května ho můžete na webu ankety přihlásit do soutěže.
Stejně jako akciové trhy i značky zaměstnavatelů potřebují k růstu a posilování, důvěru. A tu si…
Číst víceUvedení značkové strategie v život je výzvou, na které si lze v Employer Brandingu snadno vylámat…
Číst víceMiliardový poradenský byznys kolem Mileniálů - zástupců generace Y - je neuvěřitelný, nafoukaný a…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.