WEBINÁŘE – ZÁZNAMY I NOVÉ TERMÍNY
Načerpejte inspiraci ze záznamů našich diskusních webinářů nebo se přihlaste na ty připravované.
Číst víceVážení personalisté, pojďme společně i letos zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu a Employer Brandingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost a jaké přínosy mají HR marketingové aktivity nejčastěji?
Na Vašich názorech to stojí. A možná Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše Vám nezabere více než 15 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme do konce dubna.
Za konzultaci a pomoc při přípravě výzkumných otázek chceme poděkovat: Hance Smítalové, Veronice Hlaváčové, Pavlu Puffovi, Evě Vacíkové, Janě Kořínkové a Veronice Gangurové. Celý výzkum pak organizuje a zajišťuje naše nová kolegyně Zuzka Stroblová. Všem velké díky!
Závěrem nám dovolte vysvětlení dvou pojmů, které ve výzkumu používáme - HR marketingu a Employer Brandingu.
Načerpejte inspiraci ze záznamů našich diskusních webinářů nebo se přihlaste na ty připravované.
Číst víceMohou být naštvaní a pomluvit nás. Mohou se do nás zamilovat a šířit naši slávu světem. Jsou to…
Číst vícePod tlakem nedostatku správných kandidátů se personalisté často střemhlav vrhají do pro ně zcela…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.