6 tipů na atraktivnější náborovou komunikaci – 1. díl: Nechte lidi nahlédnout dovnitř.
Všechny firmy chtějí mít skvělé zaměstnance – schopné a talentované lidi, kteří kopou za svou firmu…
Číst víceV budování zaměstnavatelské značky spatřuji 4 hlavní přínosy - argumenty, které sám při diskusích s CEO a CFO používám:
Rozhodně si však prosím nemyslete, že když budete budovat zaměstnavatelskou značku, nebudete vůbec potřebovat podpořit návštěvnost Vašich kariérních stránek nebo známost Vaší značky prostřednictvím například PPC kampaní ve vyhledávačích nebo na Facebooku nebo kampaní v mhd a podobně. To ne. Stále budete vydávat prostředky i na klasickou reklamu. V případě "značkové cesty" však budete daleko více investovat do Vašeho majetku - Vaší zaměstnavatelské značky, která se nedá zkopírovat, pouze špatně napodobit. Budete investovat do bariéry, která vás uchrání před nájezdy konkurence a zajistí vám dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu na trhu práce, na kterém boj o nejlepší lidi dávno začal.
Máte-li 21 minut a 4 sekundy a chuť, podívejte se na moji přednášku na konferenci SOVA pro byznysmeny s názvem Jak vám pomůže značka dělat lepší byznys.
Argumenty pro velké šéfy jsme trochu šířeji popsali na dvou slidech níže, které klidně použijte do vašich prezentací až půjdete obhajovat svůj "HR rozpočet" na další období ;-) Držíme Vám pěsti!
Všechny firmy chtějí mít skvělé zaměstnance – schopné a talentované lidi, kteří kopou za svou firmu…
Číst vícePůlka předpokladu, aby lidi práce ve firmě bavila.
Číst víceKdyž dva dělají totéž, nemusí to být totéž. Jak vypadá práce HR markeťáků a markeťáků a jaké plody…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.