Jak přetavit rozsáhlý text v něco čtivého, co bude lidi bavit?
Dlouhé texty plné nepodstatných informací jsou morem náborové komunikace. Jde to ale i jinak –…
Číst víceVážení personalisté, pojďme společně i letos zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost HR marketingových aktivit? Jaké přínosy mají HR marketingové aktivity nejčastěji? S výsledky z minulého roku se můžete seznámit zde.
Na Vašich názorech to stojí. A možná Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše by Vám nemělo zabrat více než 10 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme do konce března.
Výzkum jsme připravili ve spolupráci s expertem na výzkumy Davidem Šimákem, specialistkou na vztahy s lidmi Hankou Smítalovou a human relations konzultantem Petrem Skondrojanisem.
Dlouhé texty plné nepodstatných informací jsou morem náborové komunikace. Jde to ale i jinak –…
Číst víceFiremní kulturu vytvářejí a naplňují lidé, kteří ve společnosti pracují. Z tohoto pohledu je nábor…
Číst víceSkvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.