Největší konference o firemní kultuře v ČR
Prakticky o firemní kultuře. Vše na jednom místě. Již brzy!
Číst více...manažery a vlastníky, personalisté společně s marketéry. Představí se neokoukaní řečníci, kteří se na budování značek dívají z různých úhlů a sami je také v různých rolích a různými cestami budují.
Budování značky je budování vztahu s lidmi.
One Brand / One Nation je motto našeho přesvědčení, že dobrá značka je jenom jedna. Taková, kterou budují zaměstnanci společně se zákazníky, manažery a vlastníky. Taková, jejíž život ve firmách "pečou" personalisté společně s marketéry. Značka, která všem těmto skupinám dává smysl.
Proč vůbec budovat značku?
My se na značky díváme jako na objekty touhy (magnety), které mají stejnou sílu přitahovat (a držet při sobě) zákazníky stejně jako zaměstnance. Značky jsou významným odlišujícím prvkem na přeplněném trhu. Pomáhají firmám vyniknout, zákazníkům zpříjemnit si život a vyjádřit svou osobnost a lidem dělat smysluplnou práci. Tomáš Baťa kdysi prohlásil: „Chcete-li vybudovat velký podnik, vybudujte napřed sebe.“ Rádi bychom navázali: "Chcete-li vybudovat pozoruhodnou firmu, začněte ji budovat jako značku."
Proč se zúčastnit konference?
Sestavili jsme tým řečníků, kteří se na budování značek dívají z různých úhlů a sami je také v různých rolích a různými cestami budují. Chceme Vás inspirovat jejich příběhy a zprostředkovat Vám jejich poselství srozumitelnou cestou. Chceme Vám přiblížit kus reálného života značek a "nakazit" Vás nadšením pro tuto cestu.
V odpolední workshopové části konference budete mít příležitost diskutovat s řečníky Vaše postřehy a názory.
Těšíme se na Vás!
Další informace najdete v pozvánce.
Registrace probíhá na Ticketonu zde.
Prakticky o firemní kultuře. Vše na jednom místě. Již brzy!
Číst víceCome peek under the Bakers' hands and look into the step by step process of building an employer…
Číst víceSprávná cesta k výsledkům díky zapojeným lidem, podpoře náboru i nižší fluktuaci.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.