Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
McKinsey & Company zveřejnili zajímavý článek, který popisuje výsledky výzkumu, uskutečněného v…
Číst víceObraz 1. Rob Walker, reportér New York Times, udělal jednoho dne malý experiment. Ve vetešnictví nakoupil několik věcí. Každou v ceně do čtyř dolarů. Byly to samé nesmyslné cetky jako plastikový banán, ztracený hotelový klíč, dřevěná palička či prázdná sklenice od majonézy.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
A jaký názor na příběhy značek máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?
Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami.
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
McKinsey & Company zveřejnili zajímavý článek, který popisuje výsledky výzkumu, uskutečněného v…
Číst víceA také jak se dělá nábor ve firmě, která zaměstnává stovky tisíc zaměstnanců.
Číst víceTy nejlepší HR akce letoška, které by vám neměly uniknout.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.