Workshop HR Marketing hlavou
Celodenní Workshop věnovaný pilířům úspěšného HR Marketingu
Číst víceVážení personalisté, pojďme společně i letos zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu a Employer Brandingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost a jaké přínosy mají HR marketingové aktivity nejčastěji?
Na Vašich názorech to stojí. A možná Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše Vám nezabere více než 15 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme do konce dubna.
Za konzultaci a pomoc při přípravě výzkumných otázek chceme poděkovat: Hance Smítalové, Veronice Hlaváčové, Pavlu Puffovi, Evě Vacíkové, Janě Kořínkové a Veronice Gangurové. Celý výzkum pak organizuje a zajišťuje naše nová kolegyně Zuzka Stroblová. Všem velké díky!
Závěrem nám dovolte vysvětlení dvou pojmů, které ve výzkumu používáme - HR marketingu a Employer Brandingu.
Celodenní Workshop věnovaný pilířům úspěšného HR Marketingu
Číst vícePekaři a Petr vás zvou na celodenní workshop o budování přitažlivé značky zaměstnavatele.
Číst víceSkvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.