Na co se přitahují vývojáři?
Ve Slevomatu na to mají jednoduchý recept – nabízejí jim to, co je zajímá.
Číst víceWow, direktivní finanční parametry jako "cost-per-hire" nebo "cost-per-candidate" se umístily na chvostu. S výjimkou návštěvnosti kariérních stránek, která se dobře měří, jsou angažovanost a kvalita nových lidí v popředí zájmu. Wow proto, že přece jenom se tyto parametry obtížněji měří oproti čistě finančním parametrům (rozhodně na delší časové ose). V konečném důsledky však, podle mých zkušeností, přinášejí to, o co jde: lepší (i finanční) výkony společností dosahované s lidmi, kteří více sami chtějí a kteří ve společnostech také zůstávají déle.
Vybíráme pouze pár zajímavých zjištění z přiložené prezentace výsledků, které respondenti výzkumu uvedli:
Celá prezentace zde:
Dále si přečtěte:
1) Současnost a budoucnost značky zaměstnavatele
2) Značka zaměstnavatele v plné nahotě
3) Kvalitní kandidáty přilákáte značkou, které budou věřit
Ve Slevomatu na to mají jednoduchý recept – nabízejí jim to, co je zajímá.
Číst víceMožná si lámete hlavu nad tím, čemu věnovat v externím Employer Brandingu pozornost, co do své…
Číst víceSprávně formulovaná nabídka a asociace, které si mají lidé se zaměstnavatelem spojovat, jsou klíčem…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.