Inspirativní počiny – vol. 17
Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.
Číst víceTento článek byl napsán pro HR kavárnu.
S Jacque Vilet se shodneme v tom, že v marketingu je mnoho kompetencí a dovedností, které se v náboru můžou hodit. Spolupráce těchto týmů určitě není na škodu. Obzvláště v těch případech, kde je značka v marketingu dobře popsána. Podle mého názoru však stojí za zvážení jiná destinace, kde by se strategickému náboru mohlo dařit.
Jak vyplývá z Global CEO Survey1) provedeného PwC, dvě třetiny z 1 250 dotázaných ředitelů v 60 zemích se chtějí osobně více věnovat rozvoji leadershipu a náboru talentů. A tady vidím příležitost, resp. prostor pro změnu v organizaci náboru uvnitř velkých společností.
Co si myslíte o možnosti přesunout nábor do nového týmu přímo pod křídla ředitele společnosti?
Nábor na pozice, které je snadné obsazovat, tím na mysli nemám. Hovořím o strategickém náboru těch nejlepších talentů na trhu (talent aquisition), které je těžké najít, oslovit a získat.
Koneckonců, jaký jiný strategický krok může odpovídat zvýšení důležitosti strategického náboru?
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
Dále si přečtěte:
1) Zkuste přesunout nábor zaměstnanců pod marketingové oddělení.
Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.
Číst víceV předchozích článcích jsme se zabývali obecně generacemi X-menů a Y-lonů. Jak ale tyto poznatky…
Číst víceNa co si při budování značky zaměstnavatele vsadit – na intuici nebo na data?
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.