Osobní značka – reputace, která nás odlišuje a prodává

Osobní značka – reputace, která nás odlišuje a prodává

2. 10. 2013
Jiří Landa
jiri.landa@brandbakers.cz

 

Tagy: Články,


S tématem osobního brandingu se v poslední době doslova roztrhl pytel. Strávil jsem pár večerů googlováním, pročítáním článků, názorů odborníků, prezentací na Slideshare věnovaných tomuto tématu a zjistil jsem, že úměrně tomu, kolik je na světě jednotlivců, kteří mohou budovat svou osobní značku, je i lidí, kteří v této oblasti radí ostatním.

Zároveň jsem zjistil, že v drtivé většině případů se téma osobní značky vždy zvrtne k tomu, jak je důležité být vidět na sociálních sítích, blogovat, chodit mezi lidi a šířit své názory. Komunikace a sebepropagace, která má za úkol zajistit, aby o nás lidé věděli, je pro naši značku nepochybně důležitá, ale není to zdaleka to jediné a hlavní.

Co je to vůbec značka? Značka, ať již korporátní či osobní, je podle mého to, co si o nás lidé povídají, když zrovna nejsme v místnosti, co ve vztahu k nám cítí. Právě emoce jsou pro značku enormně důležité. Firmy již pochopily, že člověk není bytost racionální, ale zmítaná emocemi, a že k tomu, aby si získaly pozornost a loajalitu zákazníků, potřebují si s nimi vybudovat emocionální pouto.

Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.

Dále si také přečtěte:

BrandBook - základ každého businessu 

Dělnící služeb aneb procesní versus lidské služby 

Jak dostat video k divákům? 

 

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět