Pochopte uvažování a preference vašich kandidátů na Face-to-face workshopu

Pochopte uvažování a preference vašich kandidátů na Face-to-face workshopu

14. 5. 2020
Jiří Landa
jiri.landa@brandbakers.cz

 

Tagy:


Naučíme vás dívat se na svět optikou vašich kandidátů a správně formulovat nabídku a představení vaší společnosti. A to rovnou tváří v tvář se zástupci konkrétní cílové skupiny. Zajímají vás naše nové „Face-to-face on-line workshopy“?

 

Změníme váš přístup ke kandidátům a nabídce, kterou jim předkládáte

Většina problémů a neefektivity v komunikaci pramení z nedorozumění. Představy manažerů a náborářů se často liší od reality, tedy preferencí kandidátů a jejich vidění světa či dobré pracovní příležitosti. V důsledku toho je komunikace a nabídka zaměstnavatelů na trhu práce často irelevantní, kandidáti na ni nereagují, a pokud snad ano, vlastně ani neví, do čeho jdou. Představy kandidátů se pak často liší od reality, kterou po nástupu do firmy zažívají, přichází zklamání a odchod ve zkušebce. Zkrátka nic, o co byste měli jako zaměstnavatelé stát. Ukážeme vám, jak komunikovat s kandidáty, abyste je zajímali.

Předáme vám kus našeho know-how

Řešení je zdánlivě jednoduché, pokud víte, jak na to. Stačí se umět dobře ptát, poznat a pochopit kandidáty, dokázat se při tvorbě představení a nabídky vžít do jejich kůže. S našimi klienty tímto způsobem postupujeme při tvorbě Employer Value Proposition a komunikačních strategií již léta. Zažili jsme jak úspěchy, tak přešlapy, ze kterých jsme se poučili. Proto jsme se rozhodli podělit se o něco z našich znalostí a dovedností s vámi – personalisty, recruitery a hiring manažery. A jak jinak než na workshopu. Tentokrát on-line.

Pod naším vedením se přímo setkáte s kandidáty

  • Max. 4 zaměstnavatelé z jednoho odvětví byznysu (za každou firmu 2 lidé) + 10 zástupců cílové skupiny kandidátů + 2 konzultanti z BrandBakers.
  • Co kandidáty zajímá a co je pro ně důležité ke správnému výběru zaměstnavatele, co považují zástupci firem za nejdůležitější prvky své nabídky kandidátům, jak kandidáti nabídce rozumí a které z jejích prvků pro ně mají skutečnou relevanci, diskuse, testování, vysvětlování.
  • Intenzivních 90 minut diskuse se skutečnými kandidáty pod vedením dvou zkušených Employer Branding konzultantů.
  • Shrnutí poznatků a prezentace s praktickými tipy, kterou od nás po workshopu dostanete.

Skutečné poznatky a testování přímo v praxi v konfrontaci s kandidáty. To chceme.

Vytvořit hodnotnou zkušenost vyžaduje adekvátní úsilí

Našim cílem je vytvořit pro vás jedinečnou zkušenost, která vám v budoucnu pomůže s náborem i vedením určité specifické skupiny zaměstnanců. Žádný webinář, na kterém si hezky pokecáme. Každý workshop bude připravován na míru konkrétnímu odvětví, respektive skupině firem. Rekrutujeme pro něj dostatečný počet skutečných zástupců definované cílové skupiny kandidátů, ve dvou lidech celý program povedeme, uděláme shrnutí. Cena 5.000 Kč za firmu (přičemž za konkrétní firmu se mohou zúčastnit dva lidé).
To nám přijde fér.

CO VY NA TO? MĚLI BYSTE O FACE-TO-FACE WORKSHOP ZÁJEM?

Vyplňte nám prosím jednoduchou anketu, kterou najdete na níže uvedeném odkazu.
Její výsledky nám napoví, zda má tento formát naději na život, na jaká odvětví byznysu a jaké skupiny kandidátů se zaměřit, co třeba do programu přidat.

Anketu můžete vyplnit zde.

Děkujeme!

 

 

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět