Abydos. Rodinná firma, která má odvahu představit se v pravém světle

Abydos. Rodinná firma, která má odvahu představit se v pravém světle

3. 10. 2019
Jiří Landa
jiri.landa@brandbakers.cz

 

Tagy:


O povrchnosti komunikace firem, neschopnosti či neochotě odkrýt kandidátům karty a ukázat jaké to skutečně je ve firmě pracovat jsme v minulosti psali nesčetněkrát. O to větší mám radost, když narazím na firmu, která se dokáže představit srozumitelně.

V hlavní roli kultura

Abydos. Středně velká rodinná firma z Hazlova u Františkových Lázní vás na svém webu nezasype nabídkou work-life balance či kariérních možností. Dominantní roli zde naopak hraje firemní kultura. Ta se jako téma prolíná veškerým obsahem webu. Je přítomna v nabídce kandidátům, mluví o ní samotní zaměstnanci ve videích. Právě kultura je to, co dokáže Abydos od velkých fabrik v okolí odlišit nejvíce.

Jasná nabídka

„Jsme řešením tvých problémů, tvoje příležitost. Jestli na to máš.“ Tak zní ústřední slogan na kariérním webu. Znamená to, že když zvládnete náročnou práci v drsném prostředí (brusírna a lakovna nejsou místa pro slečinky), stanete se součástí rodiny, která se o vás postará. Firma vám pomůže vysekat se z problémů finančních i osobních, dá vám šanci, i když má vaše minulost nějaké ty škraloupy. Kdo tvrdě pracuje, vydělá si jako v Německu. V podstatě tak by se dala shrnout nabídka společnosti na dělnických profesích, kterých je ve firmě samozřejmě nejvíce. Abydos otevřeně říká, že není firmou pro každého.

Opravdovost

Obsah, použitý jazyk i styl fotek a videí působí opravdově. Není zde vidět snaha něco přikrášlit či skrýt. Po pár minutách strávených na webu máte jako kandidát jasno o tom, s jakými lidmi, v jakých podmínkách budete pracovat. Výhodou je, že kandidáty, kteří do Abydos po zhlédnutí webu přijdou, vědí, co je čeká a že to nebude procházka růžovým sadem. Tato firma se vás nesnaží opít rohlíkem a nalákat na superlativy. Prostě vám věci ukazuje takové, jaké skutečně jsou.

V hlavní roli zaměstnanci

Ústředním obsahem kariérního webu jsou videa zaměstnanců. Jejich příběhy a názory jsou opravdové a necenzurované. Nevadí, že v nich na adresu firmy nezaznívají jen superlativy. Cílem není firmu vychválit do nebe, ale představit ji takovou, jaká skutečně je. Navíc se vše odehrává v pracovním prostředí takže si kandidát udělá dobrý obrázek o tom, jak to v Abydosu vypadá.

Jsem rád, že jsme Abydosu moli pomoci formulovat nabídku a své představení kandidátům, že jsme mohli pracovat s managementem, mluvit se zaměstnanci, stát se tvůrci strategie a podílet se na tvorbě obsahu. Byla to zajímavá zkušenost.

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět