Značka zaměstnavatele – Přínosy a měření
V prvním dílu se rovnou dočtete, jaké má značka zaměstnavatele přínosy a jak je můžete měřit.
Číst víceTéma angažovanosti lidí v práci je bezbřehé a nekonečné. Je to téma nestárnoucí a vždy živé. Nejspíš proto, že je pro výkonnost a výsledky firmy zásadní. Statistiky angažovanosti jsou přísné. Gallup ve svém posledním reportu (State of the Global Workplace: 2023 Report) o angažovanosti zmínil, že nejhorší skóre v této “disciplíně” drží Evropa.
Rádi bychom vám naši práci více a zároveň krátce přiblížili. Proto jsme se rozhodli uspořádat Inspirativní snídani, která bude pro všechny HR nadšence zdarma. BrandBakers Advisory a TCC online se spojili, aby vám předali komplexní návod, jak na angažovanost.
Marta Fabiánová z TCC online se v rámci své části bude věnovat primárně měření, prezentaci zásadních zjištění v rámci dosavadních průzkumů angažovanosti, kontextu vědomých a nevědomých příčin angažovanosti.
Petr Hovorka naváže receptem, jak jdeme na angažovanost v BrandBakers Advisory. Jak tvoříme strategie a propouštíme je jako máslo do celé firmy, jak děláme firemní hodnoty a rozvíjíme manažery, aby mohli vytvářet pečující prostředí.
A co víc, k Martě a Petrovi se přidá ještě jeden speciální host, jehož firma se vydala cestou měření i měnění angažovanosti na vlastní kůži. Přiblíží tedy praktickou zkušenost. Nebudeme vás dál napínat. Ať se máte na co těšit. Na naši snídani zavítá Jirka Havel z Notina. Jj, prostě to bude stát za to.:)
Přijďte na naši snídani, v koncentrované formě získáte skvělý přehled a návod, jak zapálit lidi ve firmě.
–> 21. 3. 2024 v 9.00 hod. Snídaňový raut bude k mání již od 8.15 hod.
–> Animika, meeting studio, Křižíkova 27, Praha 8 – Karlín, mapa je zde
–> Oficiálně v 11.00 hod, ale můžete s námi ještě zůstat, povídat či networkovat
–> kapacita je 50 účastníků, proto se registrujte co nejdříve, ať své místo máte podchycené!
V prvním dílu se rovnou dočtete, jaké má značka zaměstnavatele přínosy a jak je můžete měřit.
Číst víceAgilní, agilita, agile, „edžajl“… Tohle slovo, či jeho variace, jste již určitě slyšeli.
Číst víceNa vlastní kůži jsme si ověřili, že tlačit na pilu se nevyplácí, že i v časově exponované kampani…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.