Jak vtáhnout lidi do firemní strategie?
Odpověď zní: spolu-tvorbou. Pomoci vám přitom může kreslená vizualizace a animované video.
Číst víceMožná to taky znáte. “Před rokem jsme se dohodli, že uděláme xy, že je to skvělý nápad, dali jsme tomu “vysokou prioritu” a zatím jsme s tím vůbec nepohnuli. Já už si ani nepamatuji, kdo měl udělat první krok. A jak jsme si vůbec představovali, že bude vypadat nějaký milník?”
Změny se ve firmách dějí na denní bázi. Větší změny, oproti těm malým, potřebují přípravu, plán a hlavně – vyladěný tým. Tým, ve kterém panuje důvěra, členové využívají konflikty k cizelování, oddanost vůči týmu, vyjasněné zodpovědnosti a také schopnost sledovat společný cíl.
Takový zdravý a výkonný tým totiž obvykle dokáže realizovat jakkoliv velkou změnu. Postačí mu jen čas a prostředky. Když však začnete realizovat změnu s nesladěným týmem, obvykle skončí projekt nezdarem. Někde se zasekne. Ztratí dynamiku a po čase vyšumí.
Protože v BrandBakers Advisory realizujeme změny v oblasti výkonnosti firem prostřednictvím angažovanosti zaměstnanců, narážíme na tento problém velmi často. Po ruce máme vždy promakaný a praxí odzkoušený dvoudenní workshop na ladění týmů. Funguje až neuvěřitelně spolehlivě.
Prolistujte si prezentaci, která nás workshopem provází. A jestli se chystáte na změnu a cítíte, že tým není sladěný, připravený, zavolejte. Ušetříte si hodně času, sil a prostředků a vyhnete se frustraci z dalšího projektu, který slibně začal, všem se nám líbil, ale nějak nedopadl.
https://www.slideshare.net/Petr_Hovorka/ladn-tmu-workshop
_______________________
Jsme BrandBakers Advisory.
Děláme firmy úspěšnější díky lidem.
Zvyšujeme angažovanost, snižujeme fluktuaci a přitahujeme ty správné lidi.
☎️ Pojďme si o tom nezávazně popovídat. Zavolejte nebo napište Petrovi.
+420 602 271 011, petr.hovorka@brandbakers.cz
Odpověď zní: spolu-tvorbou. Pomoci vám přitom může kreslená vizualizace a animované video.
Číst víceDobrý plán postavený na důvěryhodných datech je základem úspěšného HR marketingu a s ním spojené…
Číst víceChcete-li budovat značku zaměstnavatele, potřebujete cíl, ke kterému můžete směřovat.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.