CULTURE ROCKS..
..je pojem. A pro koho ne, ten možná ještě není z dnešního pohledu ten správně zarytý nadšenec pro…
Číst víceCo si my pekaři vlastně představujeme pod budováním značky zaměstnavatele (Employer Brandingem)? Je to pro nás neustálý proces zjišťování potřeb zaměstnanců, hledání nových trendů, jak ještě více rozvíjet své zaměstnance a posilovat jejich osobní brand. Jde o proces podporování firemní kultury a její komunikování ven k zákazníkům a potencionálním kandidátům.
.. dokázali popsat svou nabídku jako zaměstnavatele a věděli, jak ji komunikovat směrem ke kandidátům, ale také dovnitř do vaší společnosti, ke svým zaměstnancům.
.. věděli, jak díky značce zaměstnavatele přitáhnout, zapojit a udržovat si loajální zaměstnance
.. věděli, pomocí kterých KPI dokážete měřit přínosy značky zaměstnavatele
.. dokázali před šéfem obhájit rozpočet na budování značky zaměstnavatele
"Veľmi inšpiratívny workshop = kopa nových znalostí. Velmi oceňujem praktické úlohy -> reálná možnosť sa zamyslieť nad Employer Brandingom vlastnej společnosti a cez aktivity nachádzať odpovede na naše otázky – problémy. Veľa príkladov ako to robia iní -> varieta a inšpirácia. Workshop působí ako brainstorming -> zrázu má člověk nové nápady, resp. nový pohlad na problém. Skvelá organizácia – hravý prístup, skvelá atmosféra :-)“
Katarina Bilikova z Kistler Bratislava
"Díky za vyhození ze zajetých kolejí! Každé nestereotypní přemýšlení nakopne moji kreativitu
- a dneska se to parádně povedlo." Michala Stražovská, Evolta
„Verbalizovali ste mi to, čo som už tušila, ale nevedela, ako na to. Workshop mi poskytol nástroje a ingredience, ako upiecť správne chrumkavý náborový inzerát. Vďaka." Monika Korísteková, dm drogerie markt, s. r. o.
Začínáme v 9 hodin ráno a končíme kolem 17 hodiny. Po celý den se pak budeme držet osvědčeného receptu a z 1/3 vás zasvěcovat do teorie, z 1/3 ukazovat best practice a ty, kteří to dělají dobře, z 1/3 si vy sami budete zkoušet, jak popisujeme značku my. Proto máme také místo jen pro 16 z vás.
Abychom na workshopu využili stanovený čas efektivně a odvedli dobrou práci, tak přibližně týden před workshopem vás:
Cena workshopu EMPLOYER BRANDING - jednodenní průlet činí 249EUR bez DPH.
Jste spíše týmový hráč a práce vám jde lépe od ruky ve dvou nebo třech lidech? PŘIJĎTE NA WORKSHOP S KOLEGY! Vy zaplatíte plnou cenu, první kolega jen polovinu a ten druhý platit nic nemusí.
Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2016.
Petr Hovorka Zuzana Stroblová
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1 https://cz.linkedin.com/in/zstroblova
Na jakých webech hledáme inspiraci?
Jak na kariérní web. Aneb proč nebýt stoprocentní
..je pojem. A pro koho ne, ten možná ještě není z dnešního pohledu ten správně zarytý nadšenec pro…
Číst víceV předchozích článcích jsme se zabývali obecně generacemi X-menů a Y-lonů. Jak ale tyto poznatky…
Číst víceVe druhém dílu s vámi nasdílíme recept a také jeden skvělý příběh.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.