Kariérní stránky — výkladní skříň vaší značky
Pakliže nemáte dobrý produkt, jasnou a jedinečnou nabídku, sklo výlohy leštit nemusíte.
Číst vícePojdˇme se podívat na to, k čemu vlastně bannery slouží a na pár tipů, jak se vyhnout nezájmu kandidátů, případně rovnou ostudě.
Dá se říct, že je to plakát nebo billboard pro on-line prostředí. Představte si, že jedete po D1 autem (pakliže nestojíte v zácpě... :) a míjíte zástupy billboardů. Máte jednu sekundu, abyste si zapamatovali sdělení. Stejně jako billboard na dálnici funguje i banner na sociální síti LinkedIn.
Náborový banner má svým obrazovým a textovým zpracováním zaujmout kandidáty natolik, aby chtěli vědět o nabídce více. Aby zpomalili a klikli při jejich průletu proudem příspěvků na LinkedInu. A v ideálním případě se dostali na náborový inzerát nebo vaše kariérní stránky, kde se dovědí více.
Myslíte, že takovýto post – oznámení, že někoho hledáte – může nějakého kandidáta zaujmout (teda pakliže nejste love brand)?
Připravili jsme pro vás přehlídku několika bannerů z posledních týdnů (bez průvodních textů) a ohodnotili každý z nich v kategoriích: Schopnost zaujmout – Základní informace – Celkový dojem. Budeme rádi, když se do hodnocení zapojíte a dáte nám vědět, který banner a proč favorizujete vy.
1) Baťa 2) Brunel
3) In-creative 4) Kvados
5) IBM 6) Novartis
7) SolarWinds 8) Sintěra Czech
9) Rossmann 10) PwC
11) BrandBakers 12) Kovona System
A = Schopnost zaujmout - vizuál
B = Základní informace - text
C = Celkový dojem
Hodnocení 1 až 5 (jako ve škole)
Banner | A. | B. | C. |
1) Baťa | 1 | 2 | 1 |
2) Brunel | 3 | 4 | 3 |
3) In-creative | 4 | 5 | 4 |
4) Kvados | 3 | 2 | 3 |
5) IBM | 3 | 1 | 2 |
6) Novartis | 3 | 2 | 3 |
7) SolarWinds | 1 | 2 | 1 |
8) Sintěra | 5 | 4 | 5 |
9) Rossmann | 2 | 3 | 2 |
10) PwC | 3 | 2 | 3 |
11) BB | 1 | 1 | 2 |
12) Kovona | 5 | 4 | 5 |
Dejte nám prosím vědět, jak to vidíte a vnímáte vy… A když se rozhodnete využít možnosti vyniknout na "profesionální sociální síti" LinkedIn a zaujmout kandidáty vtipným a originálním bannerem, ozvěte se nám. Rádi jej pro vás připravíme. Dává nám to smysl ľ investovat malé úsilí a ukázat tak, že o kandidáty skutečně stojíte a máte co nabídnout.
Pakliže nemáte dobrý produkt, jasnou a jedinečnou nabídku, sklo výlohy leštit nemusíte.
Číst vícePro někoho krize, pro někoho příležitost. Pro firmy, které chtějí toto období uchopit jako…
Číst vícePřijďte s námi diskutovat na téma, jak sladit tým. Odnesete si praktické tipy, jak posílit…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.