Konference Brand Mixer - One Brand / One Nation přeložena na 25.6.
Je to zastávka na cestě šíření našeho přesvědčení, že dobrou značku ve firmách budují zaměstnanci…
Číst víceAgilní, agilita, agile, „edžajl“… Tohle slovo, či jeho variace, jste již určitě slyšeli.
Pravděpodobně jste agile slyšeli v kotextu se slovy jako digitální transformace, nebo třeba Scrum či Kanban.
Dost možná máte se slovem Agile spojené i nějaké negativní konotace; určitě ne každá agilní transformace se povedla, určitě ne všude má “agile” vůbec smysl… Ale co to tedy vlastně znamená? Jak vám s tím BrandBakers Advisory může pomoci?
Nejdříve se samozřejmě společně zamyslíme nad tím, kde vás nejvíc tlačí bota. Zjistíme to jak v kontextu s tvorbou firemního DNA a s laděním řídícího týmu, tak samostatnými workshopy. Je přece potřeba, aby sladěný řídící tým se silnou a jasnou vizí, na kterou umí „napojit“ své zaměstnance, také vizi zvládal exekuovat. Skvělá vize bez umění jejího dovedení do zdárného konce přece nemá smysl.
Společně si ukážeme, že se svět (a s ním přání zákazníků, realita dodavatelů, potřeby zaměstnanců atd.) se mění čím dál rychleji a že není zrovna snadné na neustálou změnu reagovat, natož ji předvídat. Jak tedy zařídit, aby realizační plánování nebylo jen tvorbou dokumentů, na které si za půl roku nikdo ani nevzpomene?
To vám rádi ukážeme při workshopech věnovaných agilnímu způsobu řízení vývoje produktů či služeb. Společnými silami si ukážeme, jak ve světě, kdy je roční plán již za půl roku nepoužitelný, reagovat a adaptovat se. Vzhledem k tomu, že platí „těžko na cvičišti, lehko na bojišti“, natrénujeme principy adaptivního vývoje produktů či služeb pomocí LEGO® hry. Pak budeme vaše týmy průběžně přímo na projektech koučovat a mentorovat. A průběžně také vzdělávat. Předáme vám vše, co víme o systémovém myšlení, produktovém designu, agilních metodikách vč. škálovaného vývoje produktů mnoha týmy, organizačním designu a práci se zpětnou vazbou jak v rámci týmů, tak od zákazníků.
To je přesně to, co bychom chtěli, abyste si nakonec řekli. Důležité není přece jen to, že společně zvýšíme šanci na naplnění vaší vize a splnění KPI / OKR. Důležité je také to, aby všichni často a průběžně viděli výsledky jejich opravdové spolu-práce. To posílí vnímání smysluplnosti práce a zvýší vnitřní motivaci všech zúčastněných. Firmy, kde mohou být lidé lidmi i v práci, jsou odolnější v krizích, jsou inovativnější a turbulentní změny je neohrozí.
Je to zastávka na cestě šíření našeho přesvědčení, že dobrou značku ve firmách budují zaměstnanci…
Číst vícePár skvělých po–činů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů v České republice, na…
Číst víceUmíte si ze své práce udělat legraci? Jestli ne, tak Jiří Charvát vám ukáže, že to s lehkou…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.