Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Jak získat CEO pro employer branding?

Na toto téma již bylo popsáno mnoho blogů. Shromážděno mnoho argumentů, vyčísleno mnoho přínosů.

Naposledy jsme se přínosům věnovali v článku Statistika nuda je..., ve kterém jsme dali dohromady pár čísel týkajících se Employer Brandingu a sociálních médií.

Nyní však zasedli pod taktovkou Brett Minchingtona experti z mnoho employer brandingových společností po celém světě a dali dohromady ebook, který se věnuje této jediné otázce: "Jak získat CEO na svou stranu, aby vás podpořil v projektu budování značky zaměstnavatele." A podporou nemyslíme takové to "Tak tedy ano, budujte tu značku zaměstnavatele. Tady máte milión. Až budete hotovi, tak mi dejte vědět." Tohle když na schůzkách slyším, tak vím, že jsme ještě hodně daleko od spuštění projektu. 

Níže si přečtěte, jak to vidíme my (text je v angličtině). Jak to vidí další experti se dozvíte v e-booku "How to engage the CEO into employer branding" si můžete stáhnout zde.

A nezapomeňte, že v květnu můžete mnohé z těchto expertů potkat na 4. ročníku konference World Employer Branding Day v Lisabonu. Více informací o konferenci, včetně slevy pro naše přátele a fanoušky, najdete zde.

Hezké dny!

 


Below are 3 key arguments you can use to convince your leaders to “ give you their attention and the money”  to build a stronger employer brand.

1. To be a good employer and partner for employees when the pool of talent is drying up, is not only a necessity, but also a matter of personal ‘taste.‘

Most of the key companies in the Czech Republic have already started building their employer brands. They are doing it to strengthen their company culture, build competitive advantage and increase the value of their companies. The result is that they become more interesting employers who attract new applicants without having to annually spend large sums on hiring ads.

2. The productivity of a company stands and falls on its employees

Research shows employees who understand and are in harmony with the company’ s values ( the brand) and are dedicated and enthusiastic people demonstrate superior performance many times over than those who are in a company just for the ‘ salary and benefits.’  The employer brand links all employees with the company’ s story.

3. When a company cannot present its candidates an attractive offer, it usually reacts by increasing the monthly wage and offering a wider range of benefits.

Research also shows that strong employer brands can pay around 10 percent less in salary than competitors for top talent. They also face less pressure on wage increases than average brands do. People simply want to work for great employers with a strong employer brand and a company they are in harmony with.

So good luck!

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.