Je jedno, co o sobě říkáte, když vaši zaměstnanci říkají na Glassdoor něco jiného
Díky sociálním sítím planým slibům v náborové komunikaci odzvonilo. Lví podíl na tom má i Glassdoor…
Číst víceProgramy našich workshopů jsou sestaveny tak, abyste si z nich odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den začít používat a stát se úspěšnějším Employer Brand manažerem nebo HR marketérem. Žádnou atomovou vědu od nás nečekejte. Na workshopech se leccos dozvíte, ale taky si to z části odpracujete.
Jednodenní intenzivní workshop (= špetka teorie, hrst praktických příkladů a pořádná porce individuálních a společných cvičení), ze kterého si odnesete znalost postupu, jak vytvořit zážitek kandidátů z náborového procesu. Tento jednodenní workshop děláme výhradně jako klientský, na míru. Pro bližší informace zavolejte nebo napište Petrovi: +420 602 271 011, petr.hovorka@brandbakers.cz.
Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Přihlaste se na náš jednodenní workshop.
Na tomto jednodenním workshopu se dozvíte: Co je potřeba vědět předtím, než se pustíte do budování značky zaměstnavatele? Jak se značka zaměstnavatele buduje, jak ji lze měřit a jaké jsou naše zkušenosti z prostředí českých a zahraničních firem?
Na tomto workshopu vás naučíme upéct zbrusu nové pracovní inzeráty podle našeho osvědčeného receptu; Přečtěte si o našem receptu zde: http://www.brandbakers.cz/primo_z_pece/clanek/384. Tento jednodenní workshop děláme výhradně jako klientský, na míru. Pro bližší informace zavolejte nebo napište Petrovi: +420 602 271 011, petr.hovorka@brandbakers.cz.
Dvoudenní intenzivní workshop, ze kterého budete odcházet s definovanými základy pro nabídku vaší společnosti jako zaměstnavatele (DNA značky zaměstnavatele) a se znalostí postupu, jak vytvořit zážitek kandidátů z náborového procesu, díky kterému vystoupíte z řady. Atraktivní nabídka je jedna věc. Druhou je pak dokázat, že skutečně jste atraktivní zaměstnavatel i v náborovém procesu.
Díky sociálním sítím planým slibům v náborové komunikaci odzvonilo. Lví podíl na tom má i Glassdoor…
Číst víceNa co si při budování značky zaměstnavatele vsadit – na intuici nebo na data?
Číst víceJak vytvořit vizi, za kterou lidé půjdou?
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.