Jak oživit nové EVP?

Jak oživit nové EVP?

24. 6. 2019
Petr Hovorka
petr.hovorka@brandbakers.cz

 

Tagy: Workshopy,


Značky se budují zejména tím, co uvnitř firem děláte, ne tím, co o sobě říkáte.

Některé firmy zběsile loví nové zaměstnance, všemožně (i nemožně) je lákají a přitom zapomínají na vlastní zaměstnance. Leckdy tak více zaměstnanců ztratí než získají. Při budování značky zaměstnavatele jsou zaměstnanci vždy na prvním místě – Employees First, Candidates Second – jsou součástí procesu definování a aktivování značky. Protože ústředním cílem Employer Brandingu je větší zapojení (angažovanost) současných zaměstnanců.

A tak možná jste i vy vytvořili nové Employer Value Proposition společně se zaměstnanci, ale teď nevíte, jak jej můžete naplňovat a žít uvnitř vaší firmy. Právě pro vás jsme připravili chutnou, letní a hlavně – obsahově vydatnou – snídani.

Vymysleli jsme ji tak, že vám nejdříve, ve zhruba půl hodině, představíme základní nástroje a poté už budeme jen diskutovat a sdílet zkušenosti podle toho, co vás bude zajímat nejvíce. A věříme, že i vy budete mít spoustu zkušeností, které do diskuse přidáte.

Dozvíte se:

  • Co je to životní cyklus zaměstnance a jak jej zmapovat
  • Jak vybrat kontaktní místa, ve kterých uděláte největší rozdíl
  • Jak nadesignovat wow zážitek (employee experience) vycházející z EVP
  • Jak přivést k životu nové firemní hodnoty prostřednictvím zážitku

Rekapitulace: 

  • pátek 16. srpna 2019, v útulném Prostor 8 na Vinohradech, Šmilovského 1437/8, mapa
  • snídáme od 8.30, program začne v 9.15 a skončí přibližně v 11 hodin
  • cena 333 Kč včetně DPH

Registrovat se můžete přes GoOut zde.

 

Kdybyste se chtěli na snídani připravit (ano, i takoví se mezi námi občas najdou), můžete si přečíst článek o definování EVPbudování značky zaměstnavatele uvnitř nebo Žijte značku zaměstnavatele.

Posnídá s vámi Magda Hájková a Petr Hovorka.

Magda se věnuje HR oblasti několik let, a to jak z pohledu interního HR, tak i z externího konzultanství. Její parketou je dlouhodobý a komplexní rozvoj zaměstnanců, jejich stabilizace a budování firemní kultury. Na problémy se snaží dívat v kontextu celé situace a má velkou důvěru v lidské schopnosti. Věří, že změna je možná a podporuje firmy i její zaměstnance a vedoucí na cestě změn. V tom jí pomáhá její psychoterapeutické vzdělání. Její velkou vášní je cestování, prožívaní chutí i vůní míst dalekých i blízkých.

 

 

 

Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy – plné nadšení, vytrvalosti a disciplíny – spojily. Dnes pomáhá firmám být ještě úspěšnější díky vlastním lidem. Jeho specialitou je budování značek zaměstnavatelů, posilování firemních kultur a stmelování řídících týmů. Čerpá ze svých zkušeností z vlastního byznysu, zejména pak nakladatelství, které 13 let vedl. Pracovní aktivity prokládá cestováním s rodinou a vychutnáváním života.

 

 

 

Další informace o programu u Petra, +420 602 271 011, petr.hovorka@brandbakers.cz

 


Vykopli jsme 3. ročník naší konference Employer Branding Experience. Letos uslyšíte příběhy firem jako Air Bank, EYELEVEL, Tesena, McDonald’s nebo Kiwi. Navíc – nově – se budete moci zúčastnit dvou hodinových workshopů, na kterých se budeme věnovat tématům jako definování EVP, žití podle firemních hodnot, gamifikace onboardingu, tvorba obsahu komunikace a persón kandidátů či měření HR marketingových aktivit. 

A pozor – do 15. 7. jsou lístky za early birds cenu.

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět