Employer Value proposition - inspirace od L‘Oréal

Employer Value proposition - inspirace od L‘Oréal

16. 9. 2013
Jiří Landa
jiri.landa@brandbakers.cz

 

Tagy: Články,


L’Oréal patří v Evropě i USA dlouhodobě mezi nejatraktivnější zaměstnavatele. Přesto na své značce velmi tvrdě pracují a neustále hledájí nové způsoby jak atraktivně a důvěryhodně představit lidem důvody, proč mají pracovat právě pro tuto společnost.

Proč to, ptáte se? Společnost se v poslední době snaží prosadit zejména na rychle rostoucích nových trzích, na kterých není dosud tak známá, jako v Evropě či USA. S tím souvisí potřeba získat zde ty nejtalentovanější lidi. Zároveň se na všech trzích snaží oslovit ty nejlepší kandidáty z profesí, které s kosmetikou na první pohled úplně nesouvisejí – např. IT či obchodníky.

K tomu, aby společnost L’Oréal uchazečům autenticky a důvěryhodně ukázala co její Employer Value Proposition znamená a jak se projevuje, zapojili se do komunikace samotní zaměstnanci. Jejich vlastní důvody, proč pro společnost pracovat, jsou pro uchazeče nejdůvěryhodnějšími argumenty.

Na stránkách společnosti Link Humans jsme objevili skvělý článek o tom, jak to L’Oréal vlastně dělá. Článek je prošpikovaný zajímavými odkazy a hlavně obsahuje video záznam rozhovoru Jorgena Sundberga s Marií-Dominique Jacquet, Employer Branding ředitelku L‘Oréal. Kvalita videa není valná, ale jeho obsah stojí za to.

Nás článek a především rozhovor velmi zaujal a proto jsme se o něj s vámi rozhodli podělit.

Doufáme, že pro vás bude cennou inspirací.

Čtěte zde.

Dále si také přečtěte:

Jak dostat video k divákům?

Firemní hodnoty vytesané do kamene

BrandBook - základ každého businessu

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět