Interní branding namísto cukru a biče - celodenní Workshop

Interní branding namísto cukru a biče - celodenní Workshop

9. 9. 2013
Petr Hovorka
petr.hovorka@brandbakers.cz

 

Tagy: Články,


7. 11. se u nás dozvíte jak získávat pozornost a loajalitu lidí prostřednictvím atraktivní značky zaměstnavatele.

Skutečná značka je jen jedna. Ta, kterou žijí nejen vaši zákazníci, ale i zaměstnanci, zkrátka všichni lidé ve vaší firmě.

Připravili jsme pro Vás celodenní Workshop, na kterém získáte inspiraci, rady a tipy, jak dělat interní branding se skutečným přínosem.

  • Co se dozvíte?
    • Jak přitahovat ty správné lidi (efektivní nábor a snižování fluktuace zaměstnanců)

    • Jak zajistit opravdovou angažovanost zaměstnanců (vedení lidí prostřednictvím značky)

    • Jak zajistit, aby vaši zaměstnanci předávali zákazníkovi ten správný zážitek (hodnoty a esence značky zakořeněné v myšlení a chování vašich zaměstnanců)
    • 
Jak zavádět a žít firemní hodnoty
(budování soudržnosti a podpora týmové spolupráce)
    • Navrch přidáme praktické příklady a příběhy z Ambiente, Starbucks a dalších firem, ve kterých lidi spojuje značka.
  • Pro koho je workshop určen?

Pro HR manažery, vedoucí týmu ve společnostech, ředitele a majitele firem – zkrátka všechny, kteří pracjí s lidmi a potřebují je smysluplně a efektivně vést.

  • Jaký je program/témata?
  1. Význam značky v personalistice, přínosy a způsoby měření výsledků
  2. Definice, komponenty a proces budování značky
  3. Značka jako součást každodenní práce personalisty
  4. Cvičení zaměřená na designování značkového zážitku zaměstnance v konkrétních kontaktních místech
  5. Implementace, sdílení a naplňování hodnot značky / firmy

Na přestávky, kávu, croissanty a oběd myslíme také :-)

  • Kdo vás (do tématu) dostane?

 

Hana Smítalová se více než 12 let věnuje oblasti HR. Své zkušenosti nejdříve 10 let sbírala na pozici HR manažerky a ředitelky pro korporátní společnosti v oblasti zákaznického servisu a bankovnictví, aby se potom této oblasti mohla věnovat jen tak pro radost “na volné noze”. Svým klientům pomáhá v oblasti náboru, tréninku, rozvoje zaměstnanců, interní komunikace a nastavování firemních hodnot a pravidel hry; v minulých letech se podílela na několika zahraničních projektech jako HR expert EU.

 

David Šimák je spoluzakladatelem poradenské společnosti Idealisti. Jeho doménou je oblast značkové a zákaznické zkušenosti.
Přes krátkou praxi v IT se dostal do světa reklamy, kde se postupně vypracoval z pozice copywritera (Men on the Moon, TBWA) do funkce Strategic Plannera (Thamesdown CZ). Působil i jako redaktor týdeníku Marketing & Media. V současnosti se zabývá přenosem brand values do uživatelské zkušenosti a spotřebitelskými trendy.

 

Petr Hovorka je společníkem a Idea Makerem v BrandBakers. Ve své práci se věnuje především chytrým obchodním řešením, vytváření strategií pro budování charismatických značek. Dále také pomáhá společnostem komunikovat s uchazeči na trhu práce a vybírat pro jejich týmy správné lidi.
Po 13ti leté etapě šéfa a spolumajitele nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, aby se následně vrátil ke svému po-volání - značkám a businessu..

 

  • Kdy a kde se workshop koná?

Termín: čtvrtek 7.11.2013 od 9 do 16h

Místo:  pekárna BrandBakers, Nad Rokoskou 2a, 182 00 Praha 8 – Libeň

  • Jaká je cena a jak se zaregistrovat?

7.900 Kč bez DPH. To odpovídá zhruba 5 nádržím benzínu do vašeho auta. U nás natankované znalosti vydrží daleko déle.

Zaregistrovat se můžete mailem na petr.hovorka@brandbakers.cz

Kapacita workshopu je max. 10 účastníků. Jde nám totiž o to, abyste si skutečně něco odnesli.

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět