3 způsoby, jak použít video v náboru

3 způsoby, jak použít video v náboru

13. 2. 2018
Petr Hovorka
petr.hovorka@brandbakers.cz

 

Tagy: Tipy, Články,


Každý den stráví lidé přes 100 miliónů hodin na Facebooku sledováním videa. Když si k tomu připočtěte 10 miliard videí zhlédnutých na Snapchatu a 500 miliónů hodin strávených brouzdáním na YouTube, je jasné, že video je formátem, který lidi baví. Jak jej ale využít v recruitingu?

O tom, jak udělat náborová videa zábavná, autentická a zcela zadarmo, se rozepsala na blogu Recruiting Social Riley Stefano, Culture Content Creator společnosti HubSpot (btw. prohlédněte si Culture Code: Creating A Lovable Company společnosti HubSpot), v článku 3 Ways to Incorporate Video into Your Recruiting Strategy. Doporučuje v něm využít 3 video nástroje: Facebook Live (například rozhovory se zaměstnanci), Video popisy pracovních pozic a videa natáčená zaměstnanci pro Instagram.

My tentokrát článek nepřekládáme, protože není dlouhý ani jazykem složitý a je v něm několik zajímavých příkladů a odkazů.

A příští týden prozradíme, jak jsme natáčeli videa pro společnost ECCO.

Hezké čtení. Článek si přečtěte zde.

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět