BRAND NEW: Candidate Experience Workshop

Naučíme vás designovat náborový proces jako zážitek.
Jednodenní intenzivní workshop na míru (= špetka teorie, hrst praktických příkladů a pořádná porce individuálních a společných cvičení), ze kterého si odnesete znalost postupu, jak vytvořit zážitek kandidátů z náborového procesu.
Máte-li vytvořenou atraktivní nabídku (= opravdovou, rezonující a jedinečnou) vaší společnosti jako zaměstnavatele, skvělé. Musíte však být schopni nabídku (EVP = Employer Value Proposition) v každodenní praxi ve firmě naplňovat a kandidátům prodávat. Dokázat, že skutečně jste atraktivní zaměstnavatel, počínaje náborovým procesem.
Věřím, že jste už někdy byli na svíčkovou a pivo v Lokále, steak z české stračeny v Čestru, čerstvé těstoviny v Pasta Fresca nebo víno v Bokovce — prostě nějakém podniku skupiny Ambi a zažili jste stejně jako já skvělé jídlo, dobře vybrané víno či výborně ošetřené pivo. To, co ale dělá úspěch restaurací Ambi je atraktivní produkt (nabídka) ve spojení s vybroušeným zážitkem. Stylové, upravené, čisté prostředí, dobré lokace restaurací, firemní časopis, malé drobnosti (jako že můžete zavěsit/zaplatit pro lidi, kteří na tom nejsou dobře, oběd) a především a zejména usměvavý, sehraný a úslužný personál (za kterým stojí práce Hanky Smítalové). Podívejte se na jejich kariérní stránky www.zapojse.ambi.cz, ve kterých se snoubí nabídka a zážitek.
A proč je důležité, aby měli lidé (kandidáti) nezapomenutelný pozitivní zážitek z náborového procesu?
Jednoduše řečeno, zamítnutých kandidátů je obvykle více než těch přijatých. A ti chodí dále po pracovním trhu a šíří svou zkušenost, kterou s vámi udělali.
Podle výzkumu společnosti CareerBuilder, nepřijatí kandidáti s pozitivním zážitkem:
- 56 % bude zvažovat zaměstnání u společnosti i v budoucnosti
- 37 % řekne známým a kamarádům, aby se ucházeli o zaměstnání ve společnosti
- 23 % bude pravděpodobněji kupovat výrobky a služby společnosti
Z naší zkušenosti také vyplývá, že více kandidátů přijme nabídku vaší společnosti namísto konkurenční nabídky.
Co si z workshopu odnesete (program)?
- naučíme vás, jak si popsat a vcítit se do konkrétní skupiny kandidátů,
- zmapujeme váš současný náborový proces a jeho místa, ve kterých dochází ke kontaktu s kandidáty,
- nadesignujeme nový náborový proces, který bude pro kandidáty zážitkem.
Podívejte se na 3 kroky našeho workshopu (pro větší obrázek klikněte). Takhle pěkně kreslí naše Šárka ;-)
Detailní program si můžete prolistovat zde.
Kdy, kde a za kolik?
- Termín: dle dohody
- Počet účastníků: max. 12 celkem
- Délka: začínáme v 9:00, končíme v 16:30 (detailní program zde)
- Místo: pekárna BrandBakers, Anny Letenské 34/7, Praha - Vinohrady
- Cena: 56 400 Kč bez DPH
- Informace k organizaci: sarka.sovadinova@brandbakers.cz, +420 734 259 340
- Informace k programu: petr.hovorka@brandbakers.cz, +420 602 271 011
- Registrace: využijte prosím tohoto formuláře
Tento workshop umíme připravit také na míru vaší firmě. Výhoda workshopu na míru je jednoduchá: zatímco účastníci otevřeného workshopu (z různých firem) se naučí postup, účastníci workshopu na míru (z jedné firmy) odejdou s konkrétními řešeními pro vlastní firmu. Cena je 56 400 Kč. Zavolejte nám.
Kdo vás workshopem provede?
Hanka Smítalová
cz.linkedin.com/in/hanasmitalova/
Oblasti lidských vztahů se intenzivně věnuje od školky; své pozitivní i negativní zkušenosti nejdříve 10 let sbírala na pozici HR manažerky a ředitelky pro korporace v oblasti služeb, aby se poté této oblasti mohla věnovat jen tak pro radost „na volné noze”. Věří ve svobodu v práci založenou na osobní odpovědnosti, na silné stránky každého z nás a na nevyčerpatelné zdroje energie, pokud děláme práci srdcem. Kromě své práce se v životě neobejde bez svých přátel, baletu, silné kávy, cestování kamkoliv a kdykoliv, červeného vína, hořké čokolády a diáře Moleskine. A má slabost pro mopse.
Petr Hovorka
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.