Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami.

Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami.

29. 7. 2013
Jiří Landa
jiri.landa@brandbakers.cz

 

Tagy: Články,


Firmy si začínají stále více uvědomovat, že i ta nejpočetnější a skvěle vybavená armáda žoldáků bojujících za peníze může dostat na frak od početně menší a hůře vybavené hordy sedláků, které žene kupředu společná věc, víra ve smysl toho, co dělají, proč jsou na bitevním poli.

Tyto firmy se pak horlivě věnují hledání společného smyslu a hodnot v rámci interního brandingu. Naplněni myšlenkami o inovacích, radosti z práce a světě, který je den ode dne lepší díky našim šamponům, věšíme po chodbách plakáty, natáčíme krásná videa, společně jezdíme na lyže, grilujeme a máme se rádi. 

Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.

A jaký názor máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!

Dále si můžete přečíst:

VŠO - veletrhy vzdělávání, první rande mezi studenty a školou

Optiscont a jeho život podle BrandBooku

Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět