Workshop HR Marketing hlavou

Workshop HR Marketing hlavou

4. 1. 2017
Petr Hovorka
petr.hovorka@brandbakers.cz

 

Tagy: Workshopy,


Celodenní Workshop věnovaný pilířům úspěšného HR Marketingu

V souvislosti s HR marketingem se často mluví o sociálních sítích, videích, webech, guerille, veletrzích a zástupech dalších nástrojů komunikace s kandidáty. Všechny tyto prostředky fungují jen tehdy, pokud předávají to správné poselství v té správné formě těm správným lidem. Právě v tomto ohledu celá řada náborových kampaní dnes a denně selhává.

Staňte se lepším náborářem a přiveďte do vaší firmy ty správné kandidáty

Dobrý HR markétér nedělá unáhlené kroky, pracuje hlavou. Rozumí motivaci lidí, zná kandidáta, na kterého cílí, umí formulovat tu správnou nabídku a představit firmu.  Komunikuje tak, že mu lidé rozumí, ví, jak vypadá cesta kandidáta od prvního oslovení až po nástup do zaměstnání a má věci pod kontrolou.

Tyto dovednosti, které jsou pilíři úspěšného HR Marketingu si osvojíte na našem celodenním workshopu.

Co nás společně na workshopu čeká?

  1. Nahlédneme do historie, která se pořád opakuje
  2. Představíme si současný stav na trhu práce a chyby, kterých se firmy v HR marketingu často dopouštějí
  3. Vysvětlíme si pojmy HR Marketing a Employer Branding, kterými se dnes personalisté tak rádi ohánějí
  4. Popíšeme si, jaký obsah by měla náborová komunikace firmy mít, aby reflektovala skutečnou motivaci lidí při výběru zaměstnavatele
  5. Ukážeme si, jak nahlížet na kandidáta a jak popsat jeho personu
  6. Vymýtíme si z hlavy největší nešvar v marketingové komunikaci, kterým je mluvit a nikoho tím neovlivnit
  7. Řekneme si, jak se dobrat atraktivní nabídky zaměstnavatele
  8. Nezapomeneme na žádnou z klíčových fází, kterými v marketingové komunikaci kandidát prochází

Čeká nás teorie (té raději méně), praktické příklady a hlavně cvičení, na kterých se něco naučíte. Začínáme v 9 hodin ráno a končíme kolem 17 hodiny. Máme místo pro 18 z vás.

Kdy a kde se potkáme?

Termín pro Vás zatím vymýšlíme. 

Jak se přihlásit a kolik workshop stojí?

Pro registraci, prosím, využijte tohoto FORMULÁŘE

Cena workshopu je 8 900 Kč bez DPH.

Jste spíše týmový hráč a práce vám jde lépe od ruky ve dvou nebo třech lidech? PŘIJĎTE NA WORKSHOP S KOLEGY! Vy zaplatíte plnou cenu, první kolega 50 % a ten druhý jen 10 %.

Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2017.

Napište, prosím, Šárce na sarka.sovadinova@brandbakers.cz nebo zavolejte na 734 259 340 pro více informací

Kdo vás workshopem provede?

Jiří Landa

https://www.linkedin.com/in/jirilanda

Jirka je dobrodruhem, který v životě dělal ledacos. Studoval marketing na melbournské college a na pražské VŠE, pracoval jako uklízeč záchodků v největším casinu na jižní polokouli, tiskový produkční, account manager, obchodník či copywriter, 6 let vedl reklamní agenturu Men on the Moon. Tak dlouho se pídil po tom, co jsou jeho klienti zač, co, komu a proč chtějí ve své marketingové komunikaci říci, aby nakonec zjistil, že odpovědi na jeho věčné otázky má vždy značka.Pokud zrovna nepeče značky, tráví čas s rodinou, na tenisovém kurtě nebo na rybách.

 Ondřej Pokorný

https://www.linkedin.com/in/ondřej-pokorný-8a82a563

Ondra jezdí na kole, píše knihu o Praze, rád chodí po horách, lukách, lesích i městech a sem tam si zažongluje. V BrandBakers se stará o to, aby naše texty oslovily ty správné čtenáře, a aby se jim četly jako líbesbríf. Dříve firmám vysvětloval, jak fungují evropské dotace, a o letních prázdninách prodával tabák v babiččině trafice. Před pár lety vystudoval Západoevropská studia na Univerzitě Karlově, díky čemuž ví o spoustě věcí mnohem víc, než bude kdykoli ve svém životě potřebovat. 

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět