Employer Branding Essentials - Workshop

Employer Branding Essentials - Workshop

2. 1. 2017
Petr Hovorka
petr.hovorka@brandbakers.cz

 

Tagy: Workshopy,


Jak začít s budováním značky zaměstnavatele? Po našem workshopu už budete vědět, jak na to!

Co si, my pekaři, vlastně představujeme pod budováním značky zaměstnavatele? Značka zaměstnavatele je pro nás základní filozofie firmy. Tím, proč firma existuje, čeho chce dosáhnout, čemu věří, jakou má firemní kulturu a co zaměstnancům nabízí, naplňuje název společnosti významy, se kterým se mohou lidé ztotožnit, spojit a který mohou následovat. Budování značky je pak pro nás strategie, skladba promyšlených kroků, jejíž cílem je značku, tedy to, jak lidé společnost jako zaměstnavatele vnímají, budovat.

Co si z jednodenního workshopu odnesete (program)?

  1. naučíme vás, jak popsat ideál značky zaměstnavatele a vytvořit atraktivní nabídku (zatím čtěte zde),
  2. poradíme vám, jaké kroky udělat na úplném začátku (zatím čtěte zde), 
  3. nasdílíme s vámi naše zkušenosti, jak ideál značky budovat uvnitř společnosti a jak představit vaši nabídku kandidátům na trhu práce,
  4. ukážeme vám, jaké má značka přínosy a jak je měřit,
  5. předložíme vám pádné argumenty, díky kterým si před šéfem dokážete obhájit rozpočet na budování značky zaměstnavatele,
  6. seznámíme vás s úspěšnými značkami zaměstnavatelů a příklady toho, jak to dělají. 

Začínáme v 9 hodin ráno a končíme až máme hotovo, obvykle to je kolem 16:30. Po celý den se držíme léty osvědčeného receptu: 1/3 teorie, 1/3 příkladů z ČR i ze světa a 1/3 cvičení, kdy si sami budete zkoušet popisovat vlastní značku. Proto máme místo jen pro 8 z vás.

Kdy, kde a za kolik?

  • Termín a místo: 7. 12. 2017 v pekárně BrandBakers, Anny Letenské 34/7, Praha - Vinohrady
  • Délka: od 9:00 do 16:30 hodin
  • Cena: 8 900 Kč bez DPH
  • Cena pro firemní tým: 1. účastník platí 100%, 2. účastník 50%, 3. účastník 10%
  • Informace k organizaci: sarka.sovadinova@brandbakers.cz, +420 734 259 340 
  • Informace k programupetr.hovorka@brandbakers.cz, +420 602 271 011
  • Registrace: využijte prosím tohoto formuláře
  • Tento jednodenní workshop umíme připravit také na míru vaší firmě (55 000 Kč). Zavolejte nám! Výhoda workshopu na míru je jednoduchá: zatímco účastníci otevřeného workshopu (z různých firem) se naučí postup, účastníci workshopu na míru (z jedné firmy) odejdou s konkrétními řešeními pro vlastní firmu.

Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2017.

Jak se workshop líbil posledním účastníkům?

"Veľmi inšpiratívny workshop = kopa nových znalostí. Velmi oceňujem praktické úlohy -> reálná možnosť sa zamyslieť nad Employer Brandingom vlastnej společnosti a cez aktivity nachádzať odpovede na naše otázky – problémy. Veľa príkladov ako to robia iní -> varieta a inšpirácia. Workshop působí ako brainstorming -> zrázu má člověk nové nápady, resp. nový pohlad na problém. Skvelá organizácia – hravý prístup, skvelá atmosféra :-)“ 

Katarina Bilikova z Kistler Bratislava

 

"Díky za vyhození ze zajetých kolejí! Každé nestereotypní přemýšlení nakopne moji kreativitu -           a dneska se to parádně povedlo." Michala Stražovská, Evolta

 

 

Verbalizovali ste mi to, čo som už tušilaale nevedela, ako na to. Workshop mi poskytol nástroje a ingredience, ako upiecť správne chrumkavý náborový inzerát. Vďaka." Monika Korísteková, dm drogerie markt, s. r. o. 

 

Kdo vás workshopem provede?

Petr Hovorka

cz.linkedin.com/in/petrhovorka1

Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.

 

 

Podívejte se, poslechněte si, jaké to na našich workshopech je:

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět