Jak „prodat“ svou firmu těm, kteří prodávají vašim zákazníkům?

Jak „prodat“ svou firmu těm, kteří prodávají vašim zákazníkům?

24. 7. 2013
Jiří Landa
jiri.landa@brandbakers.cz

 

Tagy: Články,


Řešíte, jak vybrat do vaší firmy ty správné lidi, jak je vést a jak zajistit, aby předávali zákazníkům ten správný zážitek z vaší firmy vytvořený marketéry? Jak dosáhnout toho, že zaměstnanci za vaši firmu dýchají a prodávají její poslání a práci zákazníkům? Mám pro vás návrh na malý experiment.

Představte si svou značku - tedy její ideál - jako pana BRANDa nebo paní BRANDovou. Značka je živá bytost. Stejně jako člověk, kterého hledáte a se kterým budete ve firmě žít, spolupracovat, sdílet úspěchy i prohry, dýchat jeden vzduch a sledovat společné cíle. Značka má své DNA, věří v určité hodnoty, má svou osobnost, nějak vypadá a mluví, je něčím jedinečná. Lidé k ní něco cítí a něco si o ní myslí. S vaším novým zaměstnancem je to zrovna tak. A tak je ideál vaší značky současně také ideálem člověka, kterého hledáte. 

Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.

A jaký je Váš názor? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!

Dále si můžete přečíst:

Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete

Šedé myši mezi žraloky

Mission statement. Bla, bla, bla nebo důvod, proč vstát ráno z postele?

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět