Interní branding namísto cukru a biče - celodenní Workshop

Interní branding namísto cukru a biče - celodenní Workshop

1. 7. 2013
Petr Hovorka
petr.hovorka@brandbakers.cz

 

Tagy: Články,


Skutečná značka je jen jedna. Ta, kterou žijí nejen vaši zákazníci, ale i zaměstnanci, zkrátka všichni lidé ve vaší firmě.

Připravili jsme pro Vás celodenní Workshop, na kterém získáte inspiraci, rady a tipy, jak dělat interní branding se skutečným přínosem.

Co se dozvíte?
Jak přitahovat ty správné lidi (efektivní nábor a snižování fluktuace zaměstnanců)
Jak zajistit opravdovou angažovanost zaměstnanců (vedení lidí prostřednictvím značky)
Jak zajistit, aby vaši zaměstnanci předávali zákazníkovi ten správný zážitek (hodnoty a esence značky zakořeněné v myšlení a chování vašich zaměstnanců)
Jak zavádět a žít firemní hodnoty
(budování soudržnosti a podpora týmové spolupráce)

Navrch přidáme praktické příklady a příběhy z Ambiente, Starbucks a dalších firem, ve kterých lidi spojuje značka.

Jaký je program / témata?

  1. Význam značky v personalistice, přínosy a způsoby měření výsledků
  2. Definice, komponenty a proces budování značky
  3. Značka jako součást každodenní práce personalisty
  4. Cvičení zaměřená na designování značkového zážitku zaměstnance v konkrétních kontaktních místech
  5. Implementace, sdílení a naplňování hodnot značky / firmy

Kdo workshop povede?
Hana Smítalová
se více než 12 let věnuje oblasti HR. Své zkušenosti nejdříve 10 let sbírala na pozici HR manažerky a ředitelky pro korporátní společnosti v oblasti zákaznického servisu a bankovnictví, aby se potom této oblasti mohla věnovat jen tak pro radost “na volné noze”. Svým klientům pomáhá v oblasti náboru, tréninku, rozvoje zaměstnanců, interní komunikace a nastavování firemních hodnot a pravidel hry; v minulých letech se podílela na několika zahraničních projektech jako HR expert EU.

David Šimák
je poradcem v oblasti brand a user experience.
Přes krátkou praxi v IT se dostal do světa reklamy, kde se postupně vypracoval z pozice copywritera (Men on the Moon, TBWA) do funkce Strategic Plannera (Thamesdown CZ). Působil i jako redaktor týdeníku Marketing & Media. V současnosti se zabývá přenosem brand values do uživatelské zkušenosti a spotřebitelskými trendy.

Petr Hovorka
je v BrandBakers společníkem a zároveň působí jako poradce v oblasti budování značek, rozvoje businessu a interní komunikace. 13 let vedl nakladatelství, byl spoluzakladatelem agentury specializované na interní komunikaci.

Kdy a kde se workshop uskuteční?
Termín: 30. 7. 2013
Čas: 9,00 – 16,00
Místo: BrandBakers, Nad Rokoskou 2a, 182 00 Praha 8 – Libeň

Kolik workshop stojí?
7.900 Kč + DPH

Jak se zaregistrovat?
e-malem na petr.hovorka@brandbakers.cz

Něco důležitého na závěr?
Ano. Kapacita workshopu je max. 10 účastníků. Jde nám totiž o to, abyste si skutečně něco odnesli.

 

 

 
A i tahle visualizace je jedním z výstupů celodenního workshopu:

<<< zpět

comments powered by Disqus

<<< zpět