Přímo z pece

Úspěšnější díky lidem

Je mnoho cest, jak udělat firmu ještě úspěšnější. Jedna však zafunguje téměř ... více...

„Co že to vlastně děláš?“

Jednou z důležitých charakteristik srozumitelné firmy je, že zaměstnanci rozumí tomu, ... více...

Jak designovat Employee Experience?

Značky se budují hlavně tím, co a jak uvnitř firem děláte, ne tím, co o sobě říkáte. více...

Inspirativní počiny – vol. 16

Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom ... více...

EVP – fokus pro vaši značku zaměstnavatele

Vyzpovídal jsem Veronikou Horákovou, jak budují značku zaměstnavatele v Air Bank. více...

Klíč k motivovaným zaměstnancům? Srozumitelná firma

Co znamená být srozumitelnou firmou? Jak se míra srozumitelnosti organizace promítá do ... více...