Přímo z pece

EVP – fokus pro vaši značku zaměstnavatele

Vyzpovídal jsem Veronikou Horákovou, jak budují značku zaměstnavatele v Air Bank. více...

Inspirativní počiny – vol. 16

Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom ... více...

Klíč k motivovaným zaměstnancům? Srozumitelná firma

Co znamená být srozumitelnou firmou? Jak se míra srozumitelnosti organizace promítá do ... více...

Firemní hodnoty – střelka, která ukazuje směr

Dominika Mýtna z EYELEVEL nám prozradila, jak jim firemní hodnoty pomáhají dělat byznys. více...

Inspirativní počiny – vol. 15

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, ... více...

Jak oživit nové EVP?

Značky se budují zejména tím, co uvnitř firem děláte, ne tím, co o sobě říkáte. více...