Vize – nástroj lídrů (3. díl)
Dneska rozebereme, jak vizi dostat do každodenní reality.
Číst víceTak jako u mnohých marketingových trendů, přístupů a nástrojů i v oblasti content marketingu jsou pro nás Spojené státy často inspirací.
Společnosti MarketingProfs a Contect Marketing Institute nedávno vydaly zprávu s množstvím pozornosti-hodných informací o přístupu B2B společností ke content marketingu. Informace vycházejí z jejich každoročního výzkumu, kterého se zúčastnilo 1.217 content marketérů v USA.
B2B markéteři používají v průměru 13 prostředků k oslovení cílového publika. Sociální média (s výjimkou blogů) jsou nejpopulárnější, využívá je celých 87%. Následují články na firemních www stránkách (81%) a e-newslettery (80%).
Ovšem "pouze" 44% společností má definovanou strategii pro content marketing. Ti, kteří strategii mají, považují obsah své komunikace za výrazně efektivnější ve srovnání s těmi, kteří strategii nemají (66% oproti 11%)! Překvapivě... :-) Malým překvapením tak může být pouze fakt, že menší společnosti (10-99 zaměstnanců) mají strategii definovanou častěji než velké korporace (1000+ zaměstnanců) a to v poměru 48% oproti 41%.
Se strategií pro content marketing pak mohou firmám významně pomoci externí poradenské společnosti.
Hlavními uváděnými cíly content marketingu jsou:
- budování povědomí o značce (82%)
- získávání leadů / kontaktů na konkrétní nové zákazníky (74%)
- získávání nových zákazníků (71%)
Je tedy zřejmé, že pro dotazované firmy představuje content marketing důležitý nástroj podpory obchodu.
Přehled nejoblíběnějších prostředků k oslovení cílového publika:
A co vy? Jak významnou roli hraje content marketing ve vaší komunikaci se zákazníky?
Máte pro tuto oblast definovanou strategii?
Pokud ne, rádi vám s ní pomůžeme.
Máte nějaké své ověřené tipy? Podělte se s námi, napište nám.
Dále si přečtěte:
Dneska rozebereme, jak vizi dostat do každodenní reality.
Číst víceKdyž víte, v čem jste jedineční jako zaměstnavatel, můžete vítězit na trhu práce.
Číst víceNa poli HR marketingu se toho děje stále víc. Firem, které se potřebují jako zaměstnavatelé prodat,…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.